Leverancier gezocht voor 145 mm demper.

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
RR
Leverancier gezocht voor 145 mm demper.

Bericht door RR » di dec 06, 2005 9:13 am

He Bikers,

heb een probleempje, op mijn cannondale SV800 uit 1997 (hoog bejaard maar gaat nog als een speer) zit nog een oud type fox vanilla demper met een inbouw lengte van 145 mm. Nu wil ik deze, na jaren trouwe dienst, vervangen door een nieuwe luchtdemper, alleen deze zijn standaard niet meer leverbaar.

Weet iemand een leverancier voor deze lengte luchtdemper, heb al contact gehad met fox maar deze kunnen hem niet meer leveren :? .

Heb van een vertegenwoordiger van Cannondale vernomen dat er een duits bedrijfje is dat deze lengte dempers maakt (of kan maken) alleen hij wist de naam niet.

Misschien dat hier iemand mij verder kan helpen.

RR

N I E L S

Bericht door N I E L S » di dec 06, 2005 2:52 pm

Ze komen in ieder geval nog weleens voorbij op Duitse Ebay.
Ik dacht dat er op dit forum ook een 140 te koop stond laatst, maar misschien was het mountainbike.nl

Succes.

RR

Bericht door RR » wo dec 07, 2005 10:15 am

N I E L S schreef:Ze komen in ieder geval nog weleens voorbij op Duitse Ebay.
Ik dacht dat er op dit forum ook een 140 te koop stond laatst, maar misschien was het mountainbike.nl

Succes.
klopt er staat een vanilla R 145 mm te koop maar dat is dezelfde als er nu op zit en wil graag een luchtdemper. De luchtdemper is beter instelbaar voor XC dan de olie-veer demper.

Weet trouwens iemand of het bezwaarlijk is om een 152 mm in te bouwen zag dat de Fox-Float wel in deze maat verkrijgaar is :) .

sissywax
Contacteer:

Bericht door sissywax » wo dec 07, 2005 12:01 pm

sabma?

Plaats reactie