Fox Talas RLC
Moderator:Beheerders
Hey,.
Ik heb laatst een nieuwe Fox Talas RLC aangeschaft :P Geweldig ding en niet te gevloven hoe hard je met dat ding kan gaan !!! Niet normaal ;D
Maar, heeft iemand hier ervaring met de lak van die vork ??? Ik heb er nu enkele kilometers mee gefietst en de lak is hier en daar al licht beschadigt >:( Kan dit ??? En weet iemand hoe ik dit probleem zou tegen kunnen gaan ??? Ik maak géén gebruik van hogedrukreiniger of andere dingen, dus...
Alvast bedankt,
Deefke
Ik heb laatst een nieuwe Fox Talas RLC aangeschaft :P Geweldig ding en niet te gevloven hoe hard je met dat ding kan gaan !!! Niet normaal ;D
Maar, heeft iemand hier ervaring met de lak van die vork ??? Ik heb er nu enkele kilometers mee gefietst en de lak is hier en daar al licht beschadigt >:( Kan dit ??? En weet iemand hoe ik dit probleem zou tegen kunnen gaan ??? Ik maak géén gebruik van hogedrukreiniger of andere dingen, dus...
Alvast bedankt,
Deefke
Re:Lak Fox Talas RLC
niet mee fietsen helpt het beste :P
ik zeg even contac topnemen met d everkoper, wellicht een produktie foutje.
ik zeg even contac topnemen met d everkoper, wellicht een produktie foutje.
Re:Lak Fox Talas RLC
Komt door de lak op de magnesium onderpoten.
Gewoon ff teruggaan naar Akkermans en vragen of dit een normaal iets is.
Ik weet van Niels (Deefke kent ie) dat hij ook niet te spreken is over de kwaliteit van de lak.
Gewoon ff teruggaan naar Akkermans en vragen of dit een normaal iets is.
Ik weet van Niels (Deefke kent ie) dat hij ook niet te spreken is over de kwaliteit van de lak.
Re:Fox Talas RLC
Hey,
Ik heb nog een vraagje
Ik heb in de onderpoten van mijn Fox een schroefdaad zitten. Deze schroefdaad zal toch ergens voor dienen ? Klik effe hieronder op de link en dan wordt mijn vraagje ook wel duidelijker :P
Fox Talas RLC
Alvast bedankt,
Deefke
Ik heb nog een vraagje

Fox Talas RLC
Alvast bedankt,
Deefke

Geen idee welke "schroefdraad" je bedoelt....
Steelboy schreef:
Geen idee welke "schroefdraad" je bedoelt....
Hey,
Ik bedoel dat plaatsje net onder het bandje waarmee de remkabel is mee besvestigd :P Je ziet dan aan de rechterkant van de foto op de onderpoot ( bij de bevestiging van de remkabel ) een plaatsje waar je iets kan vastmaken: er is schroefdaad getapt in die poot om iets mee vast te maken ::)
Deefke ;D
-
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat om een cable guide in te zetten.
DragonZzZ schreef:
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat om een cable guide in te zetten.
Hey,
Nu het zegt ;D Ik denk ook dat het een cable guide is, maar heeft iemand een idee wat zo"n dingetje kost ???
Voordeel is wel dat ik de remkabel niet meer op de vork zelf hoeft de bevestigen, dus kan ik de lak van de onderpoten ook niet meer beschadigen

Groetjes,
Deefke

[quote="D"n Helle"]
Niet veel, 12 euro.
Gewoon online bestellen en over een niet-al-te-lange tijd in huis. Easy!
[/quote]
Als je even kijkt zie je dat deze vork geen v-brake mounts heeft.
Je hebt ook tie-raps met een oogje aan één kant,werkt altijd en kun je het schroefje gebruiken die er nu in zit.
Niet veel, 12 euro.
[/quote]
Je hebt ook tie-raps met een oogje aan één kant,werkt altijd en kun je het schroefje gebruiken die er nu in zit.
[quote="D"n Helle"]
Niet veel, 12 euro.
[/quote]
Hey,
Als ik dat ding koop, moet ik dan ook de remkabel demonteren ??? Of kan ik "m gewoon zo bevestigen ???
Groetjes,
Deefke
Niet veel, 12 euro.
[/quote]
Hey,
Als ik dat ding koop, moet ik dan ook de remkabel demonteren ??? Of kan ik "m gewoon zo bevestigen ???
Groetjes,
Deefke
freeko schreef:
[ [quote="D"n Helle"]
Niet veel, 12 euro.
[/quote]
Hey,
Dank je wel !!! Ik had ze bijna gekocht, maar ik heb DIE niet nodig :P
Ik zoek wel effe verder of ik ga anders wel effe langs Rob Akkermans :P Komt allemaal wel goed

Deefke ;D
Bij een vork van dat calliber zou toch mogen verwachten dat alles erbij zit?
Ofzit ik er nou naast?
Ofzit ik er nou naast?
-
Ja inderdaad, ik heb al meerder mensen gezien met een TALAS die wel zo"n guide hadden
, iets kwijtgeraakt tijdens het erop zetten van de vork?