Headset ORBIT XTREME PRO - 1.5 -> 1 1/8"
Moderator:Beheerders
Ik weet dat er een 1 1/8" versie is van de ORBIT XTREME PRO - 1.5 headset van FSA, maar kun je een ombouwsetje kopen voor 1.5" -> 1 1/8" te gaan als je de 1.5" als hebt?
Re:Headset ORBIT XTREME PRO - 1.5 -> 1 1/8"
nee dat kan niet... nieuw balhoofdstel kopen jammer genoeg. ik heb er nog 1 liggen maar die verhuist zeer binnenkort naar mijn woodbumble omdat ik daar 1 1/8" mee ga rijden
Grtz Koen
Grtz Koen
http://www.bike-mailorder.de/catalog/pr ... ts_id=1127
Ik heb deze in mijn toy zitten en dat was een normale 1.5 maar met speciale ringen. Dus een baseplate die van 1.5 naar 1 1/8 reduceert en weet ik hoeveel hoe je die bovenste ring precies noemt.
Ik heb deze in mijn toy zitten en dat was een normale 1.5 maar met speciale ringen. Dus een baseplate die van 1.5 naar 1 1/8 reduceert en weet ik hoeveel hoe je die bovenste ring precies noemt.

Ja, dat ze zo"n balhoofdsetje hebben weet ik, maar het schijnt dat je die reduceer ringen niet los kan krijgen. Mischien gaat het niet eens passen met van die ringen, maar ik heb geen zin om 99 euro uit te geven om daar achter te komen.
zonoskar schreef:
Ja, dat ze zo"n balhoofdsetje hebben weet ik, maar het schijnt dat je die reduceer ringen niet los kan krijgen. Mischien gaat het niet eens passen met van die ringen, maar ik heb geen zin om 99 euro uit te geven om daar achter te komen.
ik heb een orbit extrem liggen, je mag wel eens kijken of het past.
Grtz Koen