Schijfrem - dilemma?
Moderator:Beheerders
Mavic SL "s dus , van die Hope"s weet ik weinig of niets ... de betere CC keuze ? ( XT 2003 , Matra , Grimeca , ... ??? )
Re:Cannondale F900 Lefty UPGRADEN HULP ?
wielen zijn besteld ... blijven de remmen nog ...
heb al een achterrem liggen ( XT 2003 ) , maar als ik geen voorrem apart vindt , gaat deze de "markt" op ..
btw ... kunnen de staalflexen van Shimano worden ingekort , of waar vind ik anders kortere ?
heb al een achterrem liggen ( XT 2003 ) , maar als ik geen voorrem apart vindt , gaat deze de "markt" op ..
btw ... kunnen de staalflexen van Shimano worden ingekort , of waar vind ik anders kortere ?
enkel de remmen nog .... voor lijstje ..... zie " te koop "

Re:SCHIJREM - DILEMMA ?
hope mini, niet volgens Bike
Hope mini, beter volgens MBR
ik zeg Formula Oro.
Hope mini, beter volgens MBR
ik zeg Formula Oro.
Misschien wel de eerste fatsoenlijke Formula remmen. Je bent alleen wel het testkonijn aangezien er deze remmen erg nieuw zijn. Alternatief voor testkonijn: Hayes El Camino. Anders gewoon voor iets van Magura of Hope gaan,
-
- Contacteer:
pigwin schreef:
Mavic SL "s dus , van die Hope"s weet ik weinig of niets ...
Nee fatsoenlijke wielen

Brum. schreef:
Misschien wel de eerste fatsoenlijke Formula remmen.
????
ik rij al een jaar of wat met 4racings. nooit een enkel probleem mee gehad. zelfs extreme Pyreneeen afdalingen gingen de remmen goed af.
blijkbaar geen Shimano aanhangers hierzo ... ???
heb nochtans op dit forum nog maar weinig slechts gehoord over de 2003 XT"s , en de achterrem heb ik reeds !!!
@FREAKaZOID , heb deze fiets gekocht, maar zou"m graag iets "persoonlijker" maken ( of verbeteren zoals je wil ) , omdat anders de onderdelen reeds gebruikt zijn , en moeilijker kwijt te raken zijn ( denk ik toch )
wielen : Woodman naven , DT spaken en Mavic X817 "s
raar vraagje misschien , maar wat zou de waarde van de orginele wielen zowat moeten zijn ( Cannondale Fire rear, Lefty front,DT Champion 1.8mm, Mavic XM 819 Disc UST, 24 hole) ???
-
Shimano XT 4 pot 4ever. ;D
da"s net wat ik ook dacht ... ;D
-
Kheb ze ook en ben er erg tevreden over ;D
Freeridin Dragon schreef:
Kheb ze ook en ben er erg tevreden over ;D
Heey!
Weet jij ook al na 3 weken of jouw remmen perfect zijn?
Volgens mij deden jou formula"s het de eerste 3 weken ook goed... ::)
ze staan ook op m"n Sunn Revolt , die ik nu jammer genoeg te koop stel, maar daar doen ze al ruim 2 jaar perfekt hun werk ( behalve 1 keer .. in extreme modderomstandigheden zijn ze"s blijven plakken zodat m"n wielen nog amper in beweging te krijgen waren )
-
- Contacteer:
@pigwin.. als je drukt op berwerken kun jeje oude bericht weer verranderen. hoef je niet zo vaak nieuwe berichten aan te maken. Lijkt mij overzichterlijker

yeps Freak .. gelijk heb je , daarom had ik alle onderdelen al in 1 topic gegooid
maar ... :P
wie leest er nog zo"n ganse topic door ?
ik heb het idee dat er nauwelijks antwoorden of nuttige tips komen op de meeste nieuw gestelde vragen of opmerkingen ... veronderstel dat "t zeker ni zou beter zijn met de oude te wijzigen ???
maar ... :P
wie leest er nog zo"n ganse topic door ?
ik heb het idee dat er nauwelijks antwoorden of nuttige tips komen op de meeste nieuw gestelde vragen of opmerkingen ... veronderstel dat "t zeker ni zou beter zijn met de oude te wijzigen ???
-
[quote="D"n Helle"]
[
[/quote]
Ik snap echt niet wat jij tegen mij hebt maar op een of andere manier heb je wel kritiek op ALLES wat ik zeg
>:(
Serieus chill ...
Oh ja btw hoe weet jij of die formula"s het goed deden?
Woon je soms in hetzelfde huis ofzo? >:(
[
Heey!Freeridin Dragon schreef: Kheb ze ook en ben er erg tevreden over ;D
[/quote]
Ik snap echt niet wat jij tegen mij hebt maar op een of andere manier heb je wel kritiek op ALLES wat ik zeg

Serieus chill ...
Oh ja btw hoe weet jij of die formula"s het goed deden?
Woon je soms in hetzelfde huis ofzo? >:(
Omdat je zelf aangaf dat ze slecht werkten?
Maargoed, Pigwin wil z"n fiets p.i.m.p.e.n. en daar gaat het hier over. De oude XT"s zijn een erg goede keuze btw.
Maargoed, Pigwin wil z"n fiets p.i.m.p.e.n. en daar gaat het hier over. De oude XT"s zijn een erg goede keuze btw.
Hope Mono Mini...
Ultimate pimp...
Ultimate pimp...
-
Brum. schreef:
Omdat je zelf aangaf dat ze slecht werkten?
Nee hij zei dat ze juist goed werkten en ik bedoelde juist dat ze slecht werkten.
Maar laat die hele discussie daarover maar, wordt toch alleen gezeur.
XT"s zijn goed

ik vind ze inderdaad prima , nog nooit echt problemen mee gehad qua doseer- & betrouwbaarheid ...
als ik me dus enkel een voorrem vind , worden "t deze !!!
zijn die staalflexleidingen eigenlijk in te korten , anders zoek ik me wel Goodridge"s of zoiets ?
als ik me dus enkel een voorrem vind , worden "t deze !!!
zijn die staalflexleidingen eigenlijk in te korten , anders zoek ik me wel Goodridge"s of zoiets ?