Stevige pedalen(platform)
Moderator:Beheerders
Ik heb een set north shore extreme pedalen , maar hier heb ik de as van gebroken nu moet ik eerst nog even horen of het garantie is of niet.
maar anders moet ik dus een nieuw setje aanschaffen,maar ze moeten dus wel een beetje stevig zijn en aardige drops kunnen hebben,en dp eigen het moet cheap zijn ;D
maar anders moet ik dus een nieuw setje aanschaffen,maar ze moeten dus wel een beetje stevig zijn en aardige drops kunnen hebben,en dp eigen het moet cheap zijn ;D
Re:Stevige pedalen(platform)
DMR V8 ??
Grtz
Animine
Grtz
Animine
Primo pedalen zij super nie duur tenzij je de magnesium pakt en nog duurder als je de industrieel gelagerde pakt!
Maar de simpelste versie is echt goedkoop en sterk heb er nog nooit een gebroken en rij er nu al 7 jaar met die dingen
Maar de simpelste versie is echt goedkoop en sterk heb er nog nooit een gebroken en rij er nu al 7 jaar met die dingen
true, echt goe spul
-
- Contacteer:
primo super tenderizers zijn dat waarschijnlijk...
die wegen dan ook wel 820 gram
heb nu dmr v8 en die zijn super en ook 300 gram lichter.
die wegen dan ook wel 820 gram

heb nu dmr v8 en die zijn super en ook 300 gram lichter.
-
dmr"s zijn slecht
DX zijn super maar niet goedkoop
DX zijn super maar niet goedkoop
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
dmr"s hebben niet bepaald de best grip...
primo"s zijn enorm stevig, maar ik moet ze niet... die dingen zijn concaaf in TWEE richtingen, en ik vind dat op nix trekken... maar da"s persoonlijk
verder zou ik geen woodman pedalen aanraden, die breken direct...
ik heb goei ervaringen met planetX pedalen, mss daan eens naar kijken.
primo"s zijn enorm stevig, maar ik moet ze niet... die dingen zijn concaaf in TWEE richtingen, en ik vind dat op nix trekken... maar da"s persoonlijk
verder zou ik geen woodman pedalen aanraden, die breken direct...
ik heb goei ervaringen met planetX pedalen, mss daan eens naar kijken.
atomic laboratories trailking of aircorp
beste pedale die ik ooit heb gehad , ikzelf rij met de aircorp , een maat met de trailking. ze zijn enorm sterk en houden massas grip..

beste pedale die ik ooit heb gehad , ikzelf rij met de aircorp , een maat met de trailking. ze zijn enorm sterk en houden massas grip..