race wielen Spinergy
Moderator:Beheerders
Sorry hoor even tussendoor wat voor m"n racefiets:
iemand verstand van Spinergy X-aero lite?
Is dat een beetje goed te doen voor iemand van een kilo of 80?
Of toch maar gewoon een Ksyrium?
mvg,
Marq
iemand verstand van Spinergy X-aero lite?
Is dat een beetje goed te doen voor iemand van een kilo of 80?
Of toch maar gewoon een Ksyrium?
mvg,
Marq
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:race wielen Spinergy
Spinergy heeft geloof ik geen verdeler meer in Nederland (en Europa?). Als je een complete wielset wilt dan zou ik gewoon voor de Ksyriums gaan, anders Dura Ace met Mavic Open Pro, de meest veelzijdige wielset die je kunt krijgen

-
kijk ook eens op: www.amclassic.com Supervette wielen!
Wordt in Nederland verkocht door www.van-asten.nl
De Sprint 350 is erg licht en leverbaar vanaf ~450eruro. Kom je met je gewicht echter misschien in de problemen.
De 420 is nog steeds erg licht, maar steviger en aero en te koop vanaf ~550.
Groeten, Lars
Wordt in Nederland verkocht door www.van-asten.nl
De Sprint 350 is erg licht en leverbaar vanaf ~450eruro. Kom je met je gewicht echter misschien in de problemen.
De 420 is nog steeds erg licht, maar steviger en aero en te koop vanaf ~550.
Groeten, Lars
Heren,
bedankt voor de reacties.
"k zal d"r nog eens goed over nadenken.
Winterslaapje doet meestal wonderen...
grtz,
Marq
bedankt voor de reacties.
"k zal d"r nog eens goed over nadenken.
Winterslaapje doet meestal wonderen...
grtz,
Marq
hmmm ik weet dat biketuning holland ooit gevraagd is door spinergy om importeur te worden...uiteindelijk zijn ze dat niet geworden, maar ze hebben wel heel veel onderdelen van spinergy liggen.
-
Er is in Nederland inderdaad volgens mij geen importeur meer.
Wat Spinergy betreft zou ik het afraden om wielen van dit merk te kopen. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb voor de MTB de REV-X-Rocks gehad, twee keer voor garantie nieuwe gekregen, na lang wachten en veel gezeur. De twee keer kreeg ik SPOX wielen terug, daar werd ik niet echt vrolijk van, zeer snel slijten en zeer beroerde wielen. Ik had er niet om gevraagd maar kreeg deze i.p.v de REV-X-Rocks. Veel problemen met de SPOX gehad, weer twee wielen voor garantie opgestuurd, 1 keer reactie gekregen, van het tweede wiel werd gewoon gezegd, te oud en dat terwijl ik een aankoopsbewijs had waar een datum op stond waaruit bleek dat de wielen minder dan een jaar oud waren. Het andere wiel wilden ze geen volledige garantie over geven omdat naar hun mening ik er te ruig mee had gefietst wat niet waar blijkt. Dit is na te vragen bij verschillende forumleden. Met bijbetaling kon ik een paar Xyclone wielen krijgen die ik nu in de kast heb staan omdat deze ook niet meer goed zijn nadat ze een half jaar waren gebruikt. Onderdelen zijn hiervoor niet meer te krijgen, Spinergy reageert totaal niet op mails. En ik zit dus met die wielen en ben een hoop geld kwijt.
Ik weet niet hoe de kwaliteit van de wielen nu is maar het bedrijf heeft een zeer slechte service en vauit dat oogpunt zou ik niet voor Spinergy gaan!!!
Wat Spinergy betreft zou ik het afraden om wielen van dit merk te kopen. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb voor de MTB de REV-X-Rocks gehad, twee keer voor garantie nieuwe gekregen, na lang wachten en veel gezeur. De twee keer kreeg ik SPOX wielen terug, daar werd ik niet echt vrolijk van, zeer snel slijten en zeer beroerde wielen. Ik had er niet om gevraagd maar kreeg deze i.p.v de REV-X-Rocks. Veel problemen met de SPOX gehad, weer twee wielen voor garantie opgestuurd, 1 keer reactie gekregen, van het tweede wiel werd gewoon gezegd, te oud en dat terwijl ik een aankoopsbewijs had waar een datum op stond waaruit bleek dat de wielen minder dan een jaar oud waren. Het andere wiel wilden ze geen volledige garantie over geven omdat naar hun mening ik er te ruig mee had gefietst wat niet waar blijkt. Dit is na te vragen bij verschillende forumleden. Met bijbetaling kon ik een paar Xyclone wielen krijgen die ik nu in de kast heb staan omdat deze ook niet meer goed zijn nadat ze een half jaar waren gebruikt. Onderdelen zijn hiervoor niet meer te krijgen, Spinergy reageert totaal niet op mails. En ik zit dus met die wielen en ben een hoop geld kwijt.
Ik weet niet hoe de kwaliteit van de wielen nu is maar het bedrijf heeft een zeer slechte service en vauit dat oogpunt zou ik niet voor Spinergy gaan!!!
Het is idd niet verstandig om voor Spinergy te gaan, want wat als er iets kapot gaat en je hebt spareparts nodig? Erg onhandig
Maar even afgezien daarvan blijven het gewoon Uber geile Wielen :-*
Check ook even de wielsets van Campagnolo en ZiPP...

Maar even afgezien daarvan blijven het gewoon Uber geile Wielen :-*
Check ook even de wielsets van Campagnolo en ZiPP...
Hmmm,
ja ik heb ze toch gekocht.
ondanks dat ik er verschillende verhalen overhoor. Veel negatief, maar ook veel positief. X-Aero lite wielen zaten in 2003 ook standaard in een cannondale ironman 2000 fietsen (triathlon). Vriend rijdt hierop en is uitermate tevreden...
Toch over minder verdeeldheid (algemeen postieve berichten) over Ksyrium Elites, geloof ik...
ja ik heb ze toch gekocht.
ondanks dat ik er verschillende verhalen overhoor. Veel negatief, maar ook veel positief. X-Aero lite wielen zaten in 2003 ook standaard in een cannondale ironman 2000 fietsen (triathlon). Vriend rijdt hierop en is uitermate tevreden...
Toch over minder verdeeldheid (algemeen postieve berichten) over Ksyrium Elites, geloof ik...