singletrackvelg voor all mountain/enduro
Moderator:Beheerders
He,
Is een sun singletrack geschikt voor een enduro/all mountain bike?
denk aan specialized enduro, turner 5 spot etc...
thx
Is een sun singletrack geschikt voor een enduro/all mountain bike?
denk aan specialized enduro, turner 5 spot etc...
thx
Re:singletrackvelg voor all mountain/enduro
absoluut, goede keuze.
Idd, kan zeker
Als je echter nog wat gewicht wil besparen kan je ook v-brake velgen van de Mavic XM reeks gebruiken, scheelt toch alweer een 300g op een wielset.
Als je echter nog wat gewicht wil besparen kan je ook v-brake velgen van de Mavic XM reeks gebruiken, scheelt toch alweer een 300g op een wielset.
idd... zelf rijd ik al heel lang met D521 rond, dat zijn ook super velgen. euhm nu heet dat EX721, en natuurlijk de losse tubeless deemaxen (was de D3.1) .
k@tze schreef:
idd... zelf rijd ik al heel lang met D521 rond, dat zijn ook super velgen. euhm nu heet dat EX721, en natuurlijk de losse tubeless deemaxen (was de D3.1) .
De D3.1 is toch wel aan de zware kant voor enduro, beter dan de XM 319(disc) als je tubeless wil voor enduro
Bruno schreef:
[k@tze schreef:
De D3.1 is toch wel aan de zware kant voor enduro, beter dan de XM 319(disc) als je tubeless wil voor enduro
bedoel jeniet de XM 819 of is de XM319 een nieuwe velg?
les alpes schreef:
[Bruno schreef:
[k@tze schreef:
bedoel jeniet de XM 819 of is de XM319 een nieuwe velg?
idd, moet dus 819 zijn ;D