Atomlab velgen

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Q....
Atomlab velgen

Bericht door Q.... » di nov 02, 2004 10:04 pm

Iemand ervaring met deze velgen ?
Zit eraan te denken om deze aan te schaffen voor mijn DH bak.

Afbeelding

Luc

Re:Atomlab velgen

Bericht door Luc » di nov 02, 2004 10:42 pm

De meeste mensen die ik ken die ze gebruikt hebben, zijn er niet zo tevreden van. Ze zijn blijkbaar minder sterk dan ze eruitzien.

Animine

Bericht door Animine » di nov 02, 2004 10:49 pm

Ik heb destijds met Atomlab Aircorp velgen gereden. Niet erg tevreden over, na 1 seizoen hebben ze het begeven tijdens een weekend in Todtnau. Allebei op de lasnaad gebroken...

Grtz
Animine

Q....

Bericht door Q.... » wo nov 03, 2004 10:37 am

Oke duidelijk....... iemand nog advies over een paar sterke velgen ?
Ik heb nu de vertrouwde 321 van Mavic maar ben op zoek naar zwarte velgen.............Zijn deze gelijk of misschien zelf beter ???
Afbeelding

GTLTS

Bericht door GTLTS » wo nov 03, 2004 11:16 am

Atomlab DHR....????

Lynx

Bericht door Lynx » wo nov 03, 2004 12:23 pm

Q.... schreef: Oke duidelijk....... iemand nog advies over een paar sterke velgen ?
Ik heb nu de vertrouwde 321 van Mavic maar ben op zoek naar zwarte velgen.............Zijn deze gelijk of misschien zelf beter ???
Waarom laat je je huidige velgen niet gewoon zwart spuiten, als je velgen nog rond zijn tenminste :D ?
Ik heb Atomlab Trailpimps gehad en ik zou ze niet opnieuw kopen.
Heb nu de EX 823 tubeless als voorwiel, ze "zouden" iets minder stevig zijn dan de EX 721
(de nieuwe 521), maar tot nu toe is het wiel nog perfect recht en zonder flatspots of deuken
Als je niet met tubeless wil gaan rijden zou ik zeker voor de EX 721 gaan --> deze zijn ook in het zwart te krijgen.

DESL

Bericht door DESL » ma nov 08, 2004 6:46 pm

Yo "Q" hier een oude bekende van je uit Uden, ja ja de "GhOsT RiDeR" ex custom Giant XtC Mammoth rider. Heb zelf de velgjes Atomlab trailpimps, nu al vanaf m"n Giant (je weet wel welke) en nu al een tijdje op m"n Ghost RT Dual sloep, en still going strong.
Onze drop psyco Josh Bender heeft er niet voor niets een tijd mee gereden "gesponserd". Als het geen logge shit was had hij er niet mee gereden neem ik aan !
Behalve dat zijn ze ook nog eens pimpin mooi om te zien met die vette stickers erop.
Staat ook vast slick op je Giant sloep (nog steeds de love seat) vet lounge man.
Much respect to da "Q",groete aan Bikel, ;) i"m out.

Q....

Bericht door Q.... » di nov 09, 2004 11:32 am

Hee yo wanneer gaan we weer eens knallen........... Giant wordt op dit moment gespoten met een geheel eigen ontwerp.........duurt helaas nog 3 weken voor ie terug is... Zeg waar heb jij je velgen vandaan ?

DESL

Bericht door DESL » di nov 09, 2004 12:44 pm

Yo "Q", knallen moeten we zeker weer eens doen.
Maar ben nog herstellende van m"n schouder uit de kom (nu 5 weken geleden), bij een bmx street session (wel vette stunt, maar zie het resultaat). Ben afgelopen week weer op m"n Ghost aan het in rijden.
Het is al veel te lang geleden dat we met de "oude jongens krente brood"
crew weg zijn geweest, we hebben deze zomer allen een beetje our own
thing gedaan (op bike gebied). Ben o.a. naar Bad Willbad geweest, vette baan, ook voer voor jou Giant sloep.
Velgjes hebben het keurig uitgehouden.
Mijne heb ik overgekocht (nieuw in plastic, en ongespaakt) van een dude die ik ken hier uit de buurt, wou zelf toch de 24" versie van de pimps.
Dus voor een zacht prijsje overgenomen, en voor een nog zachter prijsje
later spaken bij z"n pa (heeft zelf ook altijd gebiked).
Ik denk dat je het net op moet en laten bezorgen, want ik ken niemand die ze zo op de plank heeft.
I"m out, and see ya in the near future dude ! ;)

chieldebiel

Bericht door chieldebiel » vr dec 24, 2004 1:10 am

Nâh das lekker zeg, ik heb net een wielset laten maken met deze velgen. Wel de 24" versie dus die zullen hopelijk wèl stevig zijn. Zijn ze bij jullie allemaal kapot gegaan en zo ja waarmee dan?

Plaats reactie