Re:Juicy seven / five
Moderator:Beheerders
Iemand enig idee wat de juicy seven of five kost? Kan het zo 1,2,3 niet vinden...
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
legion schreef:
Iemand enig idee wat de juicy seven of five kost? Kan het zo 1,2,3 niet vinden...
Dan moet je beter kijken, naar ik weet ben jij namelijk ook lid van de 02 Bikers (toch?) daar staat het namelijk in. Met met jouw lekkere smoel kun je er vast wel wat korting op krijgen:
Avid Juicy Seven € 517,- das voor een enkele set

Juicy five staat er nog niet in, maar die is vast goedkoper!
Rinse
Luister lekkere flapdrol, ik heb al een jaar of 3 geen abbonement meer op de O2bikers, maar thx anyway.
Adviesprijs in Duitsland is rond de 275 euro afhankelijk welke schijfgrootte je neemt. Dat is voor een komplete set.
Serieus!
Heb je het dan over de seven of five?

In de Mountainbike staat de sappigezeven voor 275 euro. Maar dat is in Duitsland hé. Hoe het hier is i don"t know.

Rinse Appelstroop schreef:
Moet je beter kijken, :P
Prijs 400 euro"s Heeft alleen niet het stelwieltje wat de 7 wel heeft.
Maar ook deze zullen wel goedkoper ergens anders te krijgen zijn.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
jojo schreef:
[Rinse Appelstroop schreef:
Moet je beter kijken, :P
Prijs 400 euro"s Heeft alleen niet het stelwieltje wat de 7 wel heeft.
Maar ook deze zullen wel goedkoper ergens anders te krijgen zijn.
Waar ik mij nog kan herinneren zat ik toen ik deze post schreef bij een zekere Jojo thuis. Welke mij uit de 02 bikers voorlas WAT ik op moest schrijven.. en die zekere JOJO zei dat de sappige 5 er niet in stond!!

Rinse
Daarom moet JIJ ook beter kijken
:-*

in de nieuwe catalogus van barracuda... juicy 7 (185mm disc) voor 229 euro voor eentje en juicy 5(160mm disc) voor 165 euro
greetz
bettes
greetz
bettes
Okay dan. Wel goedkoper dan dan in de duitse bladen stond. Je kan zoiezo beter de 5 nemen want die mist alleen dat stelwieltje om het drukpunt te verplaatsen. Verder is het dezelfde rem alleen 65 euro goedkoper.
Wat gek dat deze rem niet op de website van barracuda staat ???. Ben zelf namelijk ook aan het oriënteren op een nieuwe set en heb al rondgekeken op hun website.
Wat gek dat deze rem niet op de website van barracuda staat ???. Ben zelf namelijk ook aan het oriënteren op een nieuwe set en heb al rondgekeken op hun website.

-
Wordt Avid niet direct door SRAM verdeeld, c.q. Agu? Wij krijgen onze Avid tandem spullen direct van SRAM Europe.
Groet, Lars
Groet, Lars
Leerink schreef:
Wat gek dat deze rem niet op de website van barracuda staat ???. Ben zelf namelijk ook aan het oriënteren op een nieuwe set en heb al rondgekeken op hun website.![]()
De barracudasite is blijkbaar redelijk goed up to date met hun stock... Ik vermoed dat deze remmen nog niet bij hun op stock zijn, aangezien dit de eerste keer is dat ze bij hun te krijgen zijn.
Ik zit zelf een beetje te tobben over nieuwe remmen en twijfel op dit moment een beetje tussen de avid juicy 7"s (ik denk dat dat stelwieltje wel handig is om gelijk gevoel te hebben tussen de beide zijden)en hope M4"s
Maar ben toch een beetje naar de hope kant aan het hellen omdat daar eigenlijk "op elke straathoek" stukken voor te krijgen zijn tov de meer exotische avid"s...
greetz
bettes
kijk ook ff hier http://www.chainreactioncycles.com//Cat ... goryID=191
vanaf 175 eur per kant (160mm schijf), reken daar 15 eur verzend bij (voor het setje dan he
) en dan ben je best goedkoop uit. Status van de stock is zichtbaar, da"s ook altjd best handig als je iets wil hebben.
Heb zelf redelijk goede ervaring met CRC (kleine miscommunicatie tijdens het orderen, maar levering verder perfect)
Barracuda is ook een perfect bedrijf om iets te bestellen, maar zoals Bettes als zei als het niet op de site staat is het waarschijnlijk nog niet op voorraad.
R.
vanaf 175 eur per kant (160mm schijf), reken daar 15 eur verzend bij (voor het setje dan he

Heb zelf redelijk goede ervaring met CRC (kleine miscommunicatie tijdens het orderen, maar levering verder perfect)
Barracuda is ook een perfect bedrijf om iets te bestellen, maar zoals Bettes als zei als het niet op de site staat is het waarschijnlijk nog niet op voorraad.
R.