Azonic X-Tension Pedals

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Steelhead Rider
Azonic X-Tension Pedals

Bericht door Steelhead Rider » di dec 07, 2004 8:36 pm

weet iemand misschien waar ik de Azonic X-Tension Pedalen in nederland kan vinden?
Ik heb op internet gezocht eni ik had 1 site gevonden waar je het online kon bestellen maar daar kon je alleen met creditcard betalen :?, ik wil het liefst een winkel waar ik online kan bestellen en dan ook nog het liefst met rembours kan betalen, of als dat er niet is met zo"n factuurdingie maar in ieder geval NIET met creditcard.

Thnx voor al jullie reacties...

Luc

Re:Azonic X-Tension Pedals

Bericht door Luc » wo dec 08, 2004 11:47 am

Bel Patman: +32 3 825 26 10. Je bestelt gewoon je pedalen. Betalen kan gewoon via overschrijving op een Nederlandse bankrekening.

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » wo dec 08, 2004 2:31 pm

freewheels...

of als je ze echt nergens kan vinden, mammoet :-[

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » wo dec 08, 2004 5:20 pm

uit belgie bestellen gaat voor mij een beetje moeilijk, ik heb ook op free wheelz gekeken maar daar zie ik die Azonic Xtension niet ???
en aan de smiley te zien is er iets niet zo supergoed aan mammoet? wat dan precies dat zou ik graag willen weten , want het is bij mij in de buurt en daar kan ik makkelijk naartoe maar als het niet goed is ofzo :-X

Luc

Bericht door Luc » do dec 09, 2004 11:13 am

Wat is het probleem met effe een telefoontje te plegen? Het nummer dat ik vernoem is van een gewone bikeshop (ABC Fietsen in Antwerpen). Patman heeft een heel goede reputatie en doet regelmatig zaken met DP"ers, voor zover ik weet steeds met zeer goede resultaten. Hij heeft er geen probleem mee om spullen naar Nederland te verzenden en dat hoeft zeker niet veel geld te kosten. Ik heb hem zelfs al de verzendingskosten voor zijn rekening weten nemen, maar dat kan natuurlijk niet altijd.
Overschrijvingskosten heb je ook al niet, want hij heeft dus een rekening bij een Nederlandse bank.

Animine

Bericht door Animine » do dec 09, 2004 12:45 pm

Luc schreef:
Overschrijvingskosten heb je ook al niet, want hij heeft dus een rekening bij een Nederlandse bank.

Sinds invoering van euro en de Iban rekeningnummers zijn er geen overschrijvingskosten meer, indien de bank ze wel aanrekent, klacht indienen... zo simpel is dat. Iban nummers zijn destijds ingevoerd om kosteloos, snel en Europees overschrijvingen te kunnen doen.

Grtz
Animine

Luc

Bericht door Luc » do dec 09, 2004 1:00 pm

Ook waar, was ik inderdaad effe vergeten.

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » do dec 09, 2004 3:13 pm

ik bedoelde ook niet dat uit belgie bestellen moeilijk ging, maar ik bedoelde dat het momenteel moeilijk is om te doen binnen een heel kort termijn, want die pedalen kosten heel wat 75 euro dacht ik =/ dus ik wil het eigenlijk over ongeveer 3 weken of 4 weken kopen....

Luc

Bericht door Luc » do dec 09, 2004 4:55 pm

Dan kan het zeker geen kwaad om eens te bellen. Voor zover ik weet, heeft Pat die pedalen momenteel niet op voorraad en moet ook hij bij de distributeur informeren naar leveringstermijn. "t Zou best wel eens kunnen zijn dat die leveringstermijn dan overeenkomt met het moment dat je het geld ervoor zou hebben. "t Is maar een tip ...

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » do dec 09, 2004 4:59 pm

DragonZzZ schreef:
uit belgie bestellen gaat voor mij een beetje moeilijk, ik heb ook op free wheelz gekeken maar daar zie ik die Azonic Xtension niet ???
en aan de smiley te zien is er iets niet zo supergoed aan mammoet? wat dan precies dat zou ik graag willen weten , want het is bij mij in de buurt en daar kan ik makkelijk naartoe maar als het niet goed is ofzo :-X

freewheels verkoopt azonic, dus zou die xtensions wel kunnen bestellen. dan zou je ff een mailtje kunnen sturen naar ze.

en mammoet is een boutzaak... maar ze hebben wel veel

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » do dec 09, 2004 6:57 pm

ja ik ben ook van plan ze rond kerst bij freewheelz te bestellen =)

Animine

Bericht door Animine » vr dec 10, 2004 12:42 pm

DragonZzZ schreef:
ja ik ben ook van plan ze rond kerst bij freewheelz te bestellen =)

Dan mag je rekenen dat je ze pas na al de feestdagen ontvangt, want veel leveranciers hebben aangepaste werktijden tijdens de eindejaarsperiode.

grtz
Animine

Plaats reactie