mrp ombouwen
Moderator:Beheerders
hela mensen
Ik heb een mrp system 1 met twee bashringen aan de crank dus
alleen ik moet nu met een lange trapas rijden ander komt de binneste ring tegen de achterbrug :-X
dat vernaait dus heel mn kettinglijn wat slecht schakelen en schaaven veroorzaakt en een lange trapas is zwakker dan een korte.
dus ik wil van de system 1 een system 2 maken :P
door een stuk van de binneste ring weg te halen en dan gaaten erin boren en die op de chainguide te schroeven.
hebben mensen hier meer ervaring mee ?
of vinden jullie dat een zwaar slecht idee ? ;D
ik hoor t
Crash
alleen ik moet nu met een lange trapas rijden ander komt de binneste ring tegen de achterbrug :-X
dat vernaait dus heel mn kettinglijn wat slecht schakelen en schaaven veroorzaakt en een lange trapas is zwakker dan een korte.
door een stuk van de binneste ring weg te halen en dan gaaten erin boren en die op de chainguide te schroeven.
ik hoor t
Crash
Re:mrp ombouwen
ik zou t eerst eens met triplex proberen oid iig
zane
zane
Crash schreef:
hela mensen
ik hoor t
Crash
Ik zou je system 1 verkopen en een system 2 kopen. Staat er 1 te koop op t forum voor 120 euros van Christiaan. Voor je system 1 moet je nog wel wat kunnen vangen om de schade te verkleinen.
Das niet veel.
Ik ben nu zelf bezig met een Namaak MRP systeem te maken!
heb een orginele MRP System2 gepakt en over getrokken!
men kameraad maakt hem precies na!
ik moet alleen nog 2 van die oranje rolletjes hebben,
weet iemand waar je die kunt bestellen?
gr freerider
heb een orginele MRP System2 gepakt en over getrokken!
men kameraad maakt hem precies na!
ik moet alleen nog 2 van die oranje rolletjes hebben,
weet iemand waar je die kunt bestellen?
gr freerider

cool dat ie dat maakt alleen als ik zon persoon zijn uurloon moet betalen plus materiaal benk tien keer zo duur uit als mee nen mrp zelf ;D
jah maar hij maakt er gelijk 3 dus als die op men fiets toppie is ga ik ze verkopen!!!
is dat slim of niet?
heheh
jullie horen het nog!!
gr freerider
is dat slim of niet?
heheh
jullie horen het nog!!
gr freerider
Hoi, van een System 1 een 2 maken is mogelijk met wat knutselen, bij Patman ooit ook gebeurd, maar het is wel minder stevig omdat je binnenste plaat maar op 2 plaatsen vastzit ipv 3 op system 2