ik had ff vraaagje wat weegd die funn 48 spaak wielset, ik heb hem in mijn fiets, maar vind het allemaalw at zwaar, nu wil misschien deemax erin, hoeveel is het verschil in gram tussen die, en is er verschil qwa sterkte
mzzl pieter
gewicht van de funn wielset
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
Re:gewicht van de funn wielset
welke deemax wil je erin? Die van na 2002 (?).....Dan mag je wel een een sponsorship bij Mavic nemen...
- Pieter en zijn V10
welke deemax maakt me niet uit, als ze maar geel zijn hahah, en onbeschadigd, mag dus ook 2de hands, weet dat ze bij te koop staan, maar nu geen geld, maar is meer ff een onderzoek, als de deemax niet super is, wat raden jullie dan, sunringle, doubletrack, ze gaan gebruikt worden voor freeride, ze komen in een toy, en is de funn set veel zwaarder??? heb namelijk dat idee, maar goed
mzl
mzl
Als je iets lichter wil, zou ik in elk geval geen Double Tracks nemen, dat zijn velgjes van 800-900gr./stuk. Een goed alternatief lijkt mij de Sun Ringlé S-Type/MTX. Aan welke naven had je gedacht?
als ze persé geel moeten zijn dan zou ik Rodi/Vuelta DH"s nemen....met Hope Bulbs ofzo...
- Pieter en zijn V10
nou als ik deemax zou nemen moetsenze geel zijn voor de rest maakt het niet uit, vriend van mij heeft idd die sun ringle, volgens mij wel goed spul, maar qwa naven nog geen idee, wil ook liefst gewoon omplete set 2de hands( over een tijdje) maar wat voor naven raden jullie aan, heb nu dus die complete set van funn, wel sterk hoor, maar volgens mij zwaar, en de voorkant mag zobiezo wel wat lichter(toy met een shiver dc).. dus als iemand een sun ringle heeft met een degelijke naaf, en hij wil die ruilen of wat dan ook tegen mijn funn 48 spaaks, mag dat van mij hahaha
mzzl
mzzl