Hier even een vraagje aan de agent rijders
hoedat met die uitvaleinden als je ss wilt gaan rijden
het lijkt op de foto´s van de site (www.agent-bikes.com)dat de adapters voor schijfremmen vast geschroeft worden met gaat jes van ?5 mm uit elkaar dus lijkt me dat je de ketting dan niet goed op spanning krijgt?
En passen hier gewone 135 mm naven is met 9 mm as of zou een 10 mm as ook passen (een dabomb headspin 10 mm)?
Waarom worden er eigenlijk 10 mm assen gemaakt aangezien ze heel vaak niet in de moderne frames passen?Waren er oudere frames die dit wel hadden?
agent-bikes uitvaleinden
Moderator:Beheerders
Re:agent-bikes uitvaleinden
die gaatjes zijn voor als je met een derailleur gaat rijden dacht ik zo...
zane
zane
mtbfreak schreef:
Hier even een vraagje aan de agent rijders
hoedat met die uitvaleinden als je ss wilt gaan rijden
het lijkt op de foto´s van de site (www.agent-bikes.com)dat de adapters voor schijfremmen vast geschroeft worden met gaat jes van ?5 mm uit elkaar dus lijkt me dat je de ketting dan niet goed op spanning krijgt?
En passen hier gewone 135 mm naven is met 9 mm as of zou een 10 mm as ook passen (een dabomb headspin 10 mm)?
Waarom worden er eigenlijk 10 mm assen gemaakt aangezien ze heel vaak niet in de moderne frames passen?Waren er oudere frames die dit wel hadden?

bedoel je daarzo?
´ja die bedoelde ik
en hoeveel mm as zou er in deze adapters passen?http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=314124