Enkel kettingblad zonder kettinggeleider
Moderator:Beheerders
Kan ik een enkel 32T voorblad rijden i.c.m. een achterderailleur of gaat die ketting er dan constant afvallen?
Re:Enkel kettingblad zonder kettinggeleider
da ga er eel den tijd afvalle , zeker as ge door putte rijd
den hugo me zenne stinky heeft da ook nen tijd gedaan en em eeft tege zen goesting moete toegeve da et ni macheerde
wa ge eventueel kunt doen is nen ouwen deralieur erop zetten en me de stelvijskes instelle as changuide

idd , mijn idee is daarop gebaseerd
et verschil is dat dit langer en beter werkt
roox eeft ook zoiets

et verschil is dat dit langer en beter werkt

roox eeft ook zoiets

-
gaater indd heel de tijd afvalle ze
in het geval van hugo (ja ik ken hem ook) was het zelf heel komisch omda het lang duurde da hij toegaf da het toch niet zo slim van hem was...
ja met da van dmr zal het indd wel lukke maar kdenk ni da da veel goeiekoper zal zijn dan een chainguide en met een chainguide zal je waarschijnlijk beter af zijn
in het geval van hugo (ja ik ken hem ook) was het zelf heel komisch omda het lang duurde da hij toegaf da het toch niet zo slim van hem was...
ja met da van dmr zal het indd wel lukke maar kdenk ni da da veel goeiekoper zal zijn dan een chainguide en met een chainguide zal je waarschijnlijk beter af zijn
slow chat taal, meer nederlands is prettiger. ik snap van de helft niks. (oude generatie he)
Jurriaan schreef:
slow chat taal, meer nederlands is prettiger. ik snap van de helft niks. (oude generatie he)
Belgisch heet dat..

-
héhé ja belgisch is toch een toffe taal hé :P
sorry..ik doe men best om nederlands te typpen
ik zal er in de toekomst nog wat extra op proberen te letten
sorry..ik doe men best om nederlands te typpen
ik zal er in de toekomst nog wat extra op proberen te letten
Ik had zelf op mijn HT ook 32t voor zonder CG en een achterder.
De ketting viel er alleen af als ik heel veel opeenvolgende putten te verwerken kreeg, of als ik zelf op mijn blaas ging :-[
Voor te jumpen zelfs viel het mee, niet echt problemen gehad
De ketting viel er alleen af als ik heel veel opeenvolgende putten te verwerken kreeg, of als ik zelf op mijn blaas ging :-[
Voor te jumpen zelfs viel het mee, niet echt problemen gehad
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Enduro schreef:
Kan ik een enkel 32T voorblad rijden i.c.m. een achterderailleur of gaat die ketting er dan constant afvallen?
Johnny,
je kan ook een RooX Chaindog kopen, zelfde als de DMR alleen met maar 1 klem.
Rinse
Belgisch?
Belgie bestaat niet eens, enkel op papier wat betreft paspoorten en nummerplaten,administratief dus. Er is niet zoiets als een belgische cultuur, laat staan een belgische taal
die onverstaanbaren waaronder bansheebeest spreken/typen gewoon een soort atwerps
sommige nederlanders laten zich ook soms uit in plat hollands, al is het natuurlijk wel een site van nederlanders
ik heb ook zonder chainguide gereden, en het werkt indd niet, zet er een oude derailleur op, werkt prima
Belgie bestaat niet eens, enkel op papier wat betreft paspoorten en nummerplaten,administratief dus. Er is niet zoiets als een belgische cultuur, laat staan een belgische taal
die onverstaanbaren waaronder bansheebeest spreken/typen gewoon een soort atwerps
sommige nederlanders laten zich ook soms uit in plat hollands, al is het natuurlijk wel een site van nederlanders
ik heb ook zonder chainguide gereden, en het werkt indd niet, zet er een oude derailleur op, werkt prima
Bedankt voor de reacties.
Ik blijf maar met 22/32/bash rijden. Zo"n chainguide kan ik nu nog niet betalen...
Ik blijf maar met 22/32/bash rijden. Zo"n chainguide kan ik nu nog niet betalen...