Re:DJ3 2004
Moderator:Beheerders
hoe ken je dit aanpassen
???
???
als het de kleppen zijn niet denk ik , iedereen die ik ken heeft dat , maar da went wel , binnekort panikeer je as je ze ni hoort

"t heeft idd met de kleppen te maken, geluid ontstaat door de druk die op de reboundklep komt. Komt door het feit dat DJ "s standaard een heel tragen rebound hebben, waardoor er veel druk op die klep komt en wat dus dat getik veroorzaakt.
Geen zorgen om maken, kan zeker geen kwaad, heb het al bij elke DJ gehoord, soms vermindert het wel na een tijd, maar daar zou ik ni te hard op hopen.
Geen zorgen om maken, kan zeker geen kwaad, heb het al bij elke DJ gehoord, soms vermindert het wel na een tijd, maar daar zou ik ni te hard op hopen.
ok, dan weet ik genoeg.
bedankt voor de info.
het word trouwens al iets minder ;D
bedankt voor de info.
het word trouwens al iets minder ;D
Bruno schreef:
"t heeft idd met de kleppen te maken, geluid ontstaat door de druk die op de reboundklep komt. Komt door het feit dat DJ "s standaard een heel tragen rebound hebben, waardoor er veel druk op die klep komt en wat dus dat getik veroorzaakt.
Traag?, heb eerder het idee dat ie te snel is....
En iedereen roept maar dat t zulke goeie voorvorken zijn :-X
en als het tikken overgaat in kraken, dan is je DJ naar de haaien.
surfstad schreef:
en als het tikken overgaat in kraken, dan is je DJ naar de haaien.
kraken heb ik bij DJ "s sinds "03 niet meer gehoord, wel poten scheef door slechte landingen, crashes, ... misbruik dus
-
krake is iets voor de oude dj"s en nimeer de nieuwe zoals bruno al zei
ze zijn er dan wel wa zwaarder op geworre maar dan ook een pak steveger.
dj"s een snelle rebound? ::) als da snel is dan wil ik wel is wete wa gij ne trage rebound noemt
en het wil ni zegge da ze trage rebound hebbe da het slechte voorvorke zijn want ze zijn echt goe
ze doen wa ze moete doen
trage rebound is ideaal voor dirt dus kzie het slechte er ni van in
ze zijn er dan wel wa zwaarder op geworre maar dan ook een pak steveger.
dj"s een snelle rebound? ::) als da snel is dan wil ik wel is wete wa gij ne trage rebound noemt
en het wil ni zegge da ze trage rebound hebbe da het slechte voorvorke zijn want ze zijn echt goe
ze doen wa ze moete doen

trage rebound is ideaal voor dirt dus kzie het slechte er ni van in