Hey,
Ik heb effe een vraag; ik fiets nu al zo"n 3 jaar met een Rock Shox SID 100 maar nu begint ie echt slecht te werken want mijn vork veert niet meer maar pompt alleen nog maar >:( Ik heb "m regelmatig laten reviseren, dus daar kan het niet aan liggen. Kan het zijn dat die vering nu al gewoon GAAR is ??? Weet iemand dat ???
Deefke
Rock Shox SID 100
Moderator:Beheerders
Re:Rock Shox SID 100
tom flooks even mailen. www.tftuned.com
ist nie TIM FLOOKS !?
Mijn vader heeft ook nog steeds een sid 100 , na de fietschallenge werkte deze niet goed meer. De vork ff opgestuurd naar het servicepoint in belgie , 5 dagen later en 150 euro armer was mijn vader weer heeeel tevreden. En ze doet het nog steeds ( nog beter dan vroeger eigelijk...)
Mijn vader heeft ook nog steeds een sid 100 , na de fietschallenge werkte deze niet goed meer. De vork ff opgestuurd naar het servicepoint in belgie , 5 dagen later en 150 euro armer was mijn vader weer heeeel tevreden. En ze doet het nog steeds ( nog beter dan vroeger eigelijk...)
janman schreef:
ist nie TIM FLOOKS !?
Hey,
Als ik dat zou laten doen dan ben ik € 150 kwijt en dat is meer geld dan dat die vering waard is

Dat geef ik er echt niet meer aan uit :-[
Deefke