Waar kan ik wielen laten bouwen ?
Moderator:Beheerders
Hallo,
Ik wil voor mijn ATB een paar wielen laten bouwen. Bijvoorbeeld:
Naaf: Hügi 240
Velg: DT Swiss XR 4.1
Spaken. DT Revolution
Nippel: DT Prolocknippel Alu
Als set is deze configuratie in Duitsland voor 279 euro te koop.
Kan iemand mij vertellen of ik zoiets ook in Nederland kan laten doen. Als iemand een leuk adresje weet dan hou ik mij aanbevolen.
TIA,
Ronald
Ik wil voor mijn ATB een paar wielen laten bouwen. Bijvoorbeeld:
Naaf: Hügi 240
Velg: DT Swiss XR 4.1
Spaken. DT Revolution
Nippel: DT Prolocknippel Alu
Als set is deze configuratie in Duitsland voor 279 euro te koop.
Kan iemand mij vertellen of ik zoiets ook in Nederland kan laten doen. Als iemand een leuk adresje weet dan hou ik mij aanbevolen.
TIA,
Ronald
Re:Waar kan ik wielen laten bouwen ?
Mogelijk, maar wenselijk?
Waar wil je ze voor gebruiken, in welke fiets en hoeveel weeg je?
Waar wil je ze voor gebruiken, in welke fiets en hoeveel weeg je?
Red je echt niet voor dat geld, geloof mij maar ik het behoorlijk uitvoerig uitgezocht allemaal.
Ik heb ook een DT wielset in Dld besteld en wacht daar nu al een behoorlijke tijd op...........
dusssss©
Ik heb ook een DT wielset in Dld besteld en wacht daar nu al een behoorlijke tijd op...........

dusssss©
-
Ah: lang wachten... da"s niet zo mooi.
Ik zat er ook over te denken om een dergelijke wielset te bestellen bij de oosterburen.
Waar heb je besteld? Veltec toevallig?
Groet,
Ik zat er ook over te denken om een dergelijke wielset te bestellen bij de oosterburen.
Waar heb je besteld? Veltec toevallig?
Groet,
In antwoord op de vraag van Pino: Ik rij op een Scott Team Racing (heb ik in 2000 2e hands gekocht). Ik weeg rond de 75 kg en gebruik de fiets voor diverse doeleinden. Ik doe wel eens mee aan een wedstrijd (dit jaar bijv de offroad triatlon op Ameland), maar het meeste van de tijd gebruik ik hem om te trainen (meeste in de winter en dan vaak in Schoorl).
Ik heb de genoemde set gezien bij www.actionsports.de. Die zitten overigens niet eens zo ver weg en ik denk er dan ook over na om de wielen zelf te gaan halen.
Ik heb de genoemde set gezien bij www.actionsports.de. Die zitten overigens niet eens zo ver weg en ik denk er dan ook over na om de wielen zelf te gaan halen.
S-Tec, ze mailen wel terug maar erg kortaf en vaag.
Ga ze maandag maar es bellen in mijn steenkolen Duits
vragen hoe de vork in de steel zit.
Van: "Leider noch nichts eingetroffen. Wir fragen noch einmal nach." word ik ook niet veel wijzer
::)
dussssss©
Ga ze maandag maar es bellen in mijn steenkolen Duits

Van: "Leider noch nichts eingetroffen. Wir fragen noch einmal nach." word ik ook niet veel wijzer
::)
dussssss©
Ik heb de wielen laten reserveren en ga ze vrijdag halen.
Voor de mooie prijs van 279, - euro! ;D
Voor de mooie prijs van 279, - euro! ;D