Zadel zonder punt
Moderator:Beheerders
-
Er schijnt een spaanse fabrikant te zijn die bike-zadels maakt zonder punt vooraan. Wie oh wie weet welke fabrikant die zadels maakt?
Re:Zadel zonder punt
hmm.. idd. Ik ben die tegengekomen op Eurobike en als ik mij nie vergis was dit zelfs een belgische of nederlandse fabrikant! Ik heb er op gezeten maar ik verstond de logica er totaal niet in. Zekers al nie bedoeld voor DH e.a. doordat je niet meer kan controleren met je zadel.
-
Re:Zadel zonder punt
Vroeger had mijn moeder een ROK-zadel op haar fiets, maar die bedoel ik niet. Dat was een ovalen zadel, waarmee geen controle mogelijk is. Iets meer punt of zelfs dubbele stompe punt (als een afgezaagde SI Transam) zou misschien wel de controle kunnen geven.
Ik snap de logica ook nog niet helemaal, maar daar wil ik achter komen door zo"n zadel eens grondig uit te proberen.
Wie oh wie kan hier namen van fabrikanten van dit soort zadels noemen, bij voorkeur met urls?
Ik snap de logica ook nog niet helemaal, maar daar wil ik achter komen door zo"n zadel eens grondig uit te proberen.
Wie oh wie kan hier namen van fabrikanten van dit soort zadels noemen, bij voorkeur met urls?