Re:Schijfrem MPH II problemen
Moderator:Beheerders
-
Beste bikers,
Het volgende heeft zich voorgedaan. Na het kopen van een mountainbike voor mijn vriendin met, je raadt het al MPH II remmen, waren er in het begin geen problemen. Maar na de jaarlijkse bekende winterstop, voor ons recreatiefietsers, staan de remmen zo strak dat ik met geen mogelijkheid de remkracht kan verminderen. Wie o wie herkent dit probleem en weet hiervoor een oplossing.
MVG
S a n t o S
Het volgende heeft zich voorgedaan. Na het kopen van een mountainbike voor mijn vriendin met, je raadt het al MPH II remmen, waren er in het begin geen problemen. Maar na de jaarlijkse bekende winterstop, voor ons recreatiefietsers, staan de remmen zo strak dat ik met geen mogelijkheid de remkracht kan verminderen. Wie o wie herkent dit probleem en weet hiervoor een oplossing.
MVG
S a n t o S
Lijkt me een te hoge druk. Ontluchten lijkt me?
-
Daar zat ik ook al aan te denken. Iemand nog andere suggesties???
PS kan iemand mij een url of mail sturen met daarin de gebruikershandleiding voor MPH II. Als iemand die kan vinden op het net. Kon het niet vinden.
S a n t o S
PS kan iemand mij een url of mail sturen met daarin de gebruikershandleiding voor MPH II. Als iemand die kan vinden op het net. Kon het niet vinden.
S a n t o S
Mail Giant eens. hoort dit niet in onderdelen btw?
Het is zeker te wijten aan de druk die op het systeem zit..
Laatst nog een klant gehad die het zelfde probleem had..
Gewoon een beetje af laten vloeien en klaar is kees..
Greetzz
Laatst nog een klant gehad die het zelfde probleem had..
Gewoon een beetje af laten vloeien en klaar is kees..
Greetzz
-
Ik heb al een ontluchtingssetje gekocht. Van de week ff kloten. Iemand daar nog tips voor???
S a n t o S
S a n t o S
gewoon de nippel iets losdraaien, kleiin beetje remvloeistof eruit laten lopen..
Voor de zekerheid kun je hem nog ontluchten..
En klaar is ie weer..
Greetz
Voor de zekerheid kun je hem nog ontluchten..
En klaar is ie weer..
Greetz
doek eronder, troep die is lijkt niet ageresief maar naar verloop van tijd begint er van alles af te bladeren