Re:Hendel van DT Swiss remote lockout kit
Moderator:Beheerders
Ik heb gisteren mijn remote lockout kit op m"n DT Swiss SSD 210L demper gemonteerd en nu moet ik ff kwijt dat de hendel van DT Swiss wel erg groot is!
Niet te geloven wat een enorm ding!
Geen idee waarom zo groot, een beetje kleiner was wel fijn geweest.
Zit overigens wel goed in elkaar!
Het draaipunt is voorzien van een industrielager van ongeveer 25mm doorsnede en alle belangrijke onderdelen zijn van alu gemaakt.
Alleen jammer dat hij zo groot is!
Misschien een kijken voor een hendel van Fox, die is een stuk kleiner en helemaal van alu.
Ik hoor niet al te beste verhalen over de hendels van Rock Shox, slijtage en speling.......
Niet te geloven wat een enorm ding!
Geen idee waarom zo groot, een beetje kleiner was wel fijn geweest.
Zit overigens wel goed in elkaar!
Het draaipunt is voorzien van een industrielager van ongeveer 25mm doorsnede en alle belangrijke onderdelen zijn van alu gemaakt.
Alleen jammer dat hij zo groot is!
Misschien een kijken voor een hendel van Fox, die is een stuk kleiner en helemaal van alu.
Ik hoor niet al te beste verhalen over de hendels van Rock Shox, slijtage en speling.......
Vorig jaar op Bike Motion in utrecht viel me dat meteen op . Nogal tamelijk grote schijf die hendel. Maar wel heel degelijk en goed op nagedacht. Veel plezier ermee ? ;D
btw Wat heb je ervoor betaalt ?
btw Wat heb je ervoor betaalt ?
Voor de demper betaalde ik € 349,- en voor de remote lockout kit nog eens € 109,-
Jep, daar koop ik een hoop van mijn spullen!
Goeie zaak overigens!
Goeie zaak overigens!
Bij S-tec liggen ze voor 329. Weet niet of ze de lock-out hebben. Boel geld overigens daarvoor

Even off topic,
@Cubeman, ik ga binnenkort ook spullen bij starbike bestellen, heb jij goede ervaringen met versturen van de onderdelen??
@Cubeman, ik ga binnenkort ook spullen bij starbike bestellen, heb jij goede ervaringen met versturen van de onderdelen??