Ciclosport HAC4 hartslagmeter

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bassieke
Ciclosport HAC4 hartslagmeter

Bericht door bassieke » ma apr 26, 2004 10:09 pm

hey allemaal

Zijn er hier nog bikers die op hun fiets de Ciclosport HAC4 hartslagmeter, snelheidsmeter en hoogtemeter hebben gemonteerd. Ik ben van plan om in de toekomst te gaan rijden met hartslagmeter. Dit type is zeer uitgebreid en heeft een zachter prijsje dan de Polar serie.

groetjes bassie

X-Ray

Re:Ciclosport HAC4 hartslagmeter

Bericht door X-Ray » wo mei 05, 2004 6:36 pm

Ja, ik heb een Ciclosport fietscomputer (de CicloMaster 414 Alti M). Echt superveel functies, eenvoudig te bedienen en een mooi klein computertje. Ook de bijgeleverde Hactronic Software is leuk.

Heb overigens pas ook in een blad gezien dat CicloSport het beste uit een test kwam met fietscomputers.
Ik neem aan dat ook de hartslagmeters van CicloSport goed zullen zijn.

SkyAlloy

Bericht door SkyAlloy » wo mei 05, 2004 7:22 pm

Ik heb zelf nu bijna 3 jaar de HAC 4 hartslagmeter. Ik gebruik hem voor marathons, en voor fietsvakanties.
De opslagcapaciteit is genoeg voor zelfs fietsvakanties van 1000 km en meer.
Het is een ontzettend uitgebreide computer, die wel heel eenvoudig in gebruik is.
Het enige minpuntje is het hoge stroomverbruik, de batterij gaat niet lang mee, als je de routes opslaat in een logboek, voor latere bewerking met de interface.

SkyAlloy

O ja, als je nog vragen hebt over de HAC 4, stuur maar een mailtje.

divere rules

Bericht door divere rules » ma mei 24, 2004 8:21 pm

;D ;D ;D ;DHet schijnt dat de ciclo cm436 m het best getest is
Ziet er gewoon ff beter uit dan de 414 alti lijkt net een oud zwart wit toestel?
;D ;D ;D ;D ;D :o :o :o ;D

Plaats reactie