magura julie of hayes HFX9-XC???
Moderator:Beheerders
ben missch van plan nieuwe discs te kopen. Voor dezelfde prijs in Barracuda kan ik ofwel magura julie ofwel hayes hfx9-xc discs kopen.
ik zal ze nodig hebben om te street trialen, dirt jumpen en af en toe eens dual of DH.
weet iemand dewelke de beste zijn en waar ik het minst problemen mee zal hebben?
bedankt
den osse
ik zal ze nodig hebben om te street trialen, dirt jumpen en af en toe eens dual of DH.
weet iemand dewelke de beste zijn en waar ik het minst problemen mee zal hebben?
bedankt
den osse
Re:magura julie of hayes HFX9-XC???
duuuuuuuuuuuuuuuuude koept die hayes mor , der zen veel mense die der mee rije , zeker in dh and they proven themselves every time :d
Zou voor de hayes gaan.
uiteraard hayes, vooral omdat de keuze is met Julie.
hoe zit het met de prijzen trouwens?
hoe zit het met de prijzen trouwens?
allebei voor 89 eur stuk
Ik heb nog nooit met julies gereden dus zou niet weten of ze goed of slecht zijn. En die hayes Hfx9-XC daarentegen vind ik niet echt DE beste remmen die er zijn
maar voor de prijs valt er niet veel te klagen...
Ik heb nog nooit met julies gereden dus zou niet weten of ze goed of slecht zijn. En die hayes Hfx9-XC daarentegen vind ik niet echt DE beste remmen die er zijn

-
- Contacteer:
misschien anders een paar duurdere of is dat geen optie? ik denk dat de julie rem niet beter is dan de hayes HFX9?
Ps. paar MPH 3 remmen kopen
:P
Ps. paar MPH 3 remmen kopen

mph 3 lijkt mij geen optie..
Nee.....die rotten vast al laat je je fiets ff een paar maandjes staan!!!!!!!!!
kortom ik vind mph TROEP ,veel mensen heb ik horen klagen over de remmen.
en mijn buurjongen had ze ook,en die zijn dus ook vastgerot.
daarintegen heb ik hayes hfx 9 XC/achter HD/voor
ik vind het perfect doseerbaren remmen ,en daar gaat het tog het meeste gedeelte om!!!!
remkracht zit er ook flink in, zeker met een 8,inch schijf voor
so.......go for the hayes
kortom ik vind mph TROEP ,veel mensen heb ik horen klagen over de remmen.
en mijn buurjongen had ze ook,en die zijn dus ook vastgerot.
daarintegen heb ik hayes hfx 9 XC/achter HD/voor
ik vind het perfect doseerbaren remmen ,en daar gaat het tog het meeste gedeelte om!!!!
remkracht zit er ook flink in, zeker met een 8,inch schijf voor

so.......go for the hayes
-
- Contacteer:
Ok da van die MPH 3 was een geintje.. maar euhm vastgerot??? die heb ik nog niet eerder gehoord hoor. Wat een gelul..ken meerdere mensen die ze hebben en ik heb er zelf 2 jaar meegereden, tzijn echt geen topremmen en t verschil met mijn nieuwe marta sl is overduidelijk uiteraard..maar zo slecht waren ze echt niet hoor..kheb er ontzettend weinig onderhoudt aan hoeven plegen, en t werkte behoorlijk goed. Dusss troep lijkt me overdreven.
-
MPH rot serieus wel vast, gast van me school had het ook en hij kon ook gewoon zijn remhendel naar beneden duwen zodat de zuiger helemaal uit de remhendel kwam ??? MPH SUCKS!
(trouwens Julie remt echt wel goed, voor die prijs)
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
HardtailRider schreef:
En hayes remt echt beter dan julie, ik heb ze op mijn spezi. P.3 zitten en het bevalt super!
Rinse
Ik rij zelf XC en ik heb Julie"s. Als ik kijk hoe ze remmen (niet echt denderend) zou ik zeker voor Hayes gaan. Zien er naar mijn mening ook veeeel bruuter uit! ;D
-
Ga voor de Hayes heb zelf met beiden gereden en de Hayes zijn veel krachtiger en nagenoeg geen problemen. Zelf heb ik geen problemen gehad met Julie, maar mensen die ik ken wel en ze remmen niet zo hard als Hayes.
Ben ik het dus helemaal mee eens!

geen van beide, Hopes of hayes mags
-
Jammer he dat mensen zo slecht lezen, de keuze is tussen Magura en Hayes. Tuurlijk is Hope beter(en duurder) maar zo kunnen we nog wel even door bomen zelf rijdt ik met XT 2002(Staalflex) en sorry, maar daar haalt Hope het zelfs niet bij. En dus zo heeft iedereen zo zijn eigen mening/ ervaring en budget.