Swinger Coil SPV 4Way
Moderator:Beheerders
Is dit een goed alternatief voor een 5th element?
Iemand al ervaringen mee?
C.
Iemand al ervaringen mee?
C.
Re:Swinger Coil SPV 4Way
ja.
ja.
ja.
bedankt :"(
wat wil je specifiek weten? alle boekjes zijn er volgens mij uit dat het functioneel weinig tot niet van elkaar scheelt en mijn gevoel (voor wat het waard is) zegt hetzelfde.
mail anders!
snx.online@hetnet.nl
mail anders!
snx.online@hetnet.nl
was het niet de 6-way die hetzelfde( +- ) was? of vergis ik me dit keer?
de 4way heeft een instelling minder, die kleine schroefjes op de piggybag, maar bijv TimFlooks zegt al dat je in het begin daar toch met je pootjes vanaf moet blijven. Edit: Wat de 6way weer meer heeft weet ik eigenlijk niet. Bottomline is dat je ze allemaal voor hetzelfde kunt gebruiken, waar soort frame (inbouwlengte, slag en zo) bepalend kan zijn.
Alleen kom ik erachter dat de 4way max. tot 215 mm gaat en de 6way tot 230 mm (inbouwlengte) Dus voor Giant DH kan ik alleen voor de 6way kiezen. Wat ook ik ook echt niet erg vind hoor ;D
Velgje schreef:
Alleen kom ik erachter dat de 4way max. tot 215 mm gaat en de 6way tot 230 mm (inbouwlengte) Dus voor Giant DH kan ik alleen voor de 6way kiezen. Wat ook ik ook echt niet erg vind hoor ;D
maar dat bedoel ik dus, dat je frame bepalend is voor type demper. Mooi frame wel!

De 6 way heeft low-speed en high-speed compressie instellingen extra. Ik heb de raad van Tim Flooks en Bas de Bever opgevolgd: Low speed helemaal dicht, high speed helemaal open. Over 10 jaar ga ik er eens me spelen, als ik goed genoeg ben
Maar wel leuk dat je het kunt instellen.