Kan iemand mij vertellen hoe ik merk dat mijn Judy de geest heeft gegeven?
Ik wilde vandaag hem uit elkaar halen om het schoon te maken (maar dat ging niet, maar dit terzijde)
Ik haalde de elastromeers eruit preload zorgen (en volgens mij ook rebound).
Daarna had ik de boutje onder in de poot losgemaakt. Toen wilde ik de buiten poten eraf schuiven maar dat ging dus voor geen meter!
Wel kon ik de vork onwijs makkelijk induwen! en kwam er een soort gorgelend geluid onder uit de poten. Je hoorde lucht ontsnappen.
Is mijn demper nu verrot?
alvast bedankt!
grtz
Rock Shox Judy XC
Moderator:Beheerders
-
Re:Rock Shox Judy XC
hij is niet verrot, dat is de olie die verplaatst, dat doet hij zonder lucht in de kamer, heb je al een handleiding gedownload bij rockshox.com?
Daar heb ik toen een handleiding voor het reviseren gevonden voor judy sl air met foto"s , zeer duidelijk.
suc6 greetzz koenie
Daar heb ik toen een handleiding voor het reviseren gevonden voor judy sl air met foto"s , zeer duidelijk.
suc6 greetzz koenie
Faxmulder schreef:
Daarna had ik de boutje onder in de poot losgemaakt. Toen wilde ik de buiten poten eraf schuiven maar dat ging dus voor geen meter!
Je moet de boutjes onderaan de vork eerst een stukkie los draaien en er dan met een (rubberen) hamer op tikken, zodat de binnenpoot loskomt van de buitenpoot. Vervolgens de boutjes eruit en dan kun je de binnenpoten uit de buitenpoten trekken.
Thnx!
is gelukt! Stond niet eens in de Rock Shox manual!!
Maar heb hem open gehaald en de dempers was ook nog oké geen lekkage oid!
grtz
is gelukt! Stond niet eens in de Rock Shox manual!!
Maar heb hem open gehaald en de dempers was ook nog oké geen lekkage oid!
grtz
-
staat wel in de manual, t zijn wel heel onduidelijke illustraties, ik begreep er eerst ook niks van. staat zelfs in dat je er een potje onder moet houden, waar zouden we zijn zonder...grtz