Chris King of Crossmax
Moderator:Beheerders
Heeeey
Ik heb een setje Chris King wielen maar ben van plan om er nog een setje Crossmax bij te kopen, wat kan k dan het beste doen Chris King verkopen of Crossmax er gewoon bij kopen....???
Ik weet dat Chrisking met de kwaliteit beter is maar die Crossmax vind ik ook erg mooi, en ik wil graag tubless rijden. En nu heb k dus in die Chris King Mavic X618 cer velg zitten wat kan k het beste doen...
Iedere aanwijzing of raad is welkom..
GRTZ BlackBox
Ik heb een setje Chris King wielen maar ben van plan om er nog een setje Crossmax bij te kopen, wat kan k dan het beste doen Chris King verkopen of Crossmax er gewoon bij kopen....???
Ik weet dat Chrisking met de kwaliteit beter is maar die Crossmax vind ik ook erg mooi, en ik wil graag tubless rijden. En nu heb k dus in die Chris King Mavic X618 cer velg zitten wat kan k het beste doen...
Iedere aanwijzing of raad is welkom..
GRTZ BlackBox
Re:Chris King of Crossmax
Naven houden en ust velgen erop.
Klaar is kees
Klaar is kees
what the dewergponyromeo said dan een set sapim cxrays ertussen knallen en heel blij zijn als de xmaxxen kapot zijn dat je die CK"s nog hebt.
greetz
bettes
of je ruilt je CK"s tegen een paar xmaxxen bij mij
greetz
bettes
of je ruilt je CK"s tegen een paar xmaxxen bij mij

Precies, Vond de crossmaxen ook mooi totdat ik zagdat het een grote sticker ellende was. Tja dan zeg ik pleur er mavic XM819"s op en dan heb je het zelfde Althans ik ga nu uit van XL"s en niet SL"s Dus.
Als je Sl wil dan moet je wat anders kiezen maar die 819 is erg mooi!
Succes
Als je Sl wil dan moet je wat anders kiezen maar die 819 is erg mooi!
Succes
Heeey
bEttEs er zitten al cxrays in die ChrisKing wielen.. ;D
Duss k kan dan beter een mavic X819 erin pleure..??
zeker welBlackBox schreef:
Heeey
Maar of je je spaken zal kunnen hergebruiken ... ?
-
dude, are you sane, heb je het mooiste spul dat er is van king en dat wil je die mavic rommel?? okay voor de looks kan ik je gelijk geven maar dat is dan ook allez
Black Box,
Als je het niet erg vind heb ik je post doorgestuurd naar een inrichting, ze komen je donderdag omstreeks 12:00uur halen.
Krijg je zo"n mooie witte jas met te lange mouwen aan en een prikje in de bil voor de rust:)
Ga jezelf na laten kijken, King/CX-ray/618 ceramic weg doen voor X-maxen......... ??? ??? ???
Ik heb zelf precies maar dan ook echt precies dezelfde set en weet dus waar ik over praat!
Lekker houden die King"s en als je UST wil rijden gewoon UST VELGEN laten monteren!
Als je het niet erg vind heb ik je post doorgestuurd naar een inrichting, ze komen je donderdag omstreeks 12:00uur halen.
Krijg je zo"n mooie witte jas met te lange mouwen aan en een prikje in de bil voor de rust:)
Ga jezelf na laten kijken, King/CX-ray/618 ceramic weg doen voor X-maxen......... ??? ??? ???
Ik heb zelf precies maar dan ook echt precies dezelfde set en weet dus waar ik over praat!
Lekker houden die King"s en als je UST wil rijden gewoon UST VELGEN laten monteren!
Chris King of Crossmax???
Wil wel ruilen!!!!
Wil wel ruilen!!!!

ben een enorme fan van crossmax, simpelwel omdat ik dat de mooiste set vind die er is. Maar als ik het geld zou hebben om een set kings te kopen, duidelijk.
alleen die naven zijn al mooier dan een hele wielset
alleen die naven zijn al mooier dan een hele wielset
Juust. Laten we eens kijken dan ChrisKing wielsetje doet denk ik 1000euri om en nabij en de Xmaxxen doen 500 euri. Euhhh nu snap ik het niet want ook al gaat de vlieger niet altijd op denk wel dat er een prijs/kwaliteit in zit.
Binker
Binker
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Binker schreef:
Juust. Laten we eens kijken dan ChrisKing wielsetje doet denk ik 1000euri om en nabij en de Xmaxxen doen 500 euri. Euhhh nu snap ik het niet want ook al gaat de vlieger niet altijd op denk wel dat er een prijs/kwaliteit in zit.
Binker
Denk dat voor het Chris King setje 1000 wel te veel is.
Setje CK wielen met 517"s is bij Bike Fun 719,- euro. Dus 1000 is echt iets te veel. Maar blijft dat het geweldig mooie naven zijn en onwijs mooi lopen. Het blijft mooier als Crossmax.
Al vind ik zelf dat je bijna niet kan vergelijken manier van bouwen is zo ontzettend anders. soorten spaken, velgen etc..
Rinse
-
Crossmaxen en Crissking zijn gewoon allebei de top, echter de crosmax is een echt wedstrijd wiel, een crosmax wiel heeft gewoon een veel hoger rendement, ga maar eens twee uur op crosmaxen rijden en daarna op een "normaal" wielensetje, is echt een wereld van verschil (minder comfort, stijver, sneller), maar crosmaxen zijn na drie jaar dan ook op, en Cris King wielen heb je over 10 jaar nog. (als het tenminste niet gaat kriebelen en je opeens crossmaxen wil kopen)
succes met je keuze
succes met je keuze
Ehh volgens mij denk ik aan discnaven en wielen met ust xm819 velgen en dt spaken bij B2B en dan zit je volgens mij bij de 1000 maar ga het even narekenen.
Hoezo hoger rendement??
Gaat nergens over, CK is altijd beter!
Gaat nergens over, CK is altijd beter!
ik heb 5 setten CK wielen en één set 03 Crossmax SL ust.
trust me, die CK"s zijn veel beter (en sommige ervan zijn lichter als de SL)
Alleen rij ik op die SL"s omdat die UST zijn, tot mijn grote ergernis soms.
trust me, die CK"s zijn veel beter (en sommige ervan zijn lichter als de SL)
Alleen rij ik op die SL"s omdat die UST zijn, tot mijn grote ergernis soms.
@thermo-rider: beweer je nu dan x-maxxen lichter en stijver zijn dan handgespaakte wielen met CK naven, hmmmmm I"ll doubt it (en ik denk vele met mij)

Thermo-Rider schreef:
Crossmaxen en Crissking zijn gewoon allebei de top, echter de crosmax is een echt wedstrijd wiel, een crosmax wiel heeft gewoon een veel hoger rendement, ga maar eens twee uur op crosmaxen rijden en daarna op een "normaal" wielensetje, is echt een wereld van verschil (minder comfort, stijver, sneller), maar crosmaxen zijn na drie jaar dan ook op, en Cris King wielen heb je over 10 jaar nog. (als het tenminste niet gaat kriebelen en je opeens crossmaxen wil kopen)
succes met je keuze
??? :"( :-X
X-max SL zijn zo stijf als Dedwergs Juniorke bij het zien van Koningin Beatrix.
Je had ze toch in je spider?
Hoe bevalt het daarin, met een minute erbij?
Heb eens gekeken bij b2b maar een achternaaf doet 514 euri de voornaaf 232 velgen doen 47 per stuk komt er nog 48 euro aan spaken bij en 37 aan bouwkosten = 925 euri zonder de nippels dussss.
Ik zat er niet ver vanaf dagk zo.
Ik zat er niet ver vanaf dagk zo.
Al eens aan gedacht om met Notubes op die X618 te rijden? Voor 80,00E zijn je beide wielen voorzien, ask Patman ...
Ik wil niet veel zeggen maar er zitten CK DISC naven in :P :P
En Sapim spaken moet k die spaken van 1jaar oud wel gooien...?
Om dan een TUBLESS velg erin te monteren wel zonden....
Maja iedere raad is welkom :P :P
GRTZZ BlackBox
En Sapim spaken moet k die spaken van 1jaar oud wel gooien...?

Om dan een TUBLESS velg erin te monteren wel zonden....
Maja iedere raad is welkom :P :P
GRTZZ BlackBox
Dn Helle schreef:
Je had ze toch in je spider?
MInute : flexy
Wielen :flexy;maar sterk, ik heb er al mee zitten stom doen, en ze hielden het