FOX Remote-Lockout op een Enduro
Moderator:Beheerders
Bij dirt-online.nl zag ik ze al liggen, de fox remote lock-out kit. Nou vraag ik mij af of dat zal passen op mijn Specialized Enduro.
Iemand ervaring mee.
tnx .
Iemand ervaring mee.
tnx .
-
Re:FOX Remote-Lockout op een Enduro
volgens fox wel...
ha die sufkut, die remote lock out kit voldoet! doordat de hendel nu op je stuur zit zal je veel vaker je achtervering uitschakelen. montage lijkt makkelijk maar schijnt bedriegt; ik had de kit bijna alweer verkocht omdat ik hem niet goed werkend kreeg. maar de volhouder wint dus na zes weken zoeken deed ie eindelijk wat ie moest doen!
"t is veel geld, ik betaalde € 99 maar ach het slijt niet en, als het werkt, is het een fantastisch ding!
succes!
mocht je vragen heb dan weet je me te vinden!
"t is veel geld, ik betaalde € 99 maar ach het slijt niet en, als het werkt, is het een fantastisch ding!
succes!
mocht je vragen heb dan weet je me te vinden!
-
ik ook een remote controle gezet maar wel op mijn jekyll maar dat is hetzelfde principe
gewoon hendeltje wegnemen van uw lock-out en remote kit erop plaatsen
en idd het duurd wel even eer je alles deftig afgesteld krijgt maar eens afgesteld geen problemen meer hiermee
ik hen een lock-out kitje gekocht van cannondale vindt deze persoonlijk iets ergonomischer en je ziet die bijna niet zitten op uw stuur
gewoon hendeltje wegnemen van uw lock-out en remote kit erop plaatsen
en idd het duurd wel even eer je alles deftig afgesteld krijgt maar eens afgesteld geen problemen meer hiermee
ik hen een lock-out kitje gekocht van cannondale vindt deze persoonlijk iets ergonomischer en je ziet die bijna niet zitten op uw stuur
Hoi,
Ik heb zelf ook de Cannondale Lockout kit op mijn Jekyll gebouwd. De C"dale kit was sowieso €40,- goedkoper als de fox kit en idd ook mooier. Monteren was redelijk waardeloos, mede omdat de gebruiksaanwijzing niet klopte. Heb 2x een onderdeel van de kit gemold. Lang leve Akkermans die me gratis vervangende delen gaf.
Het is absollut een toegevoegde waarde. Nu blokkeer ik de vering veel meer dan vroeger...!
Ik heb zelf ook de Cannondale Lockout kit op mijn Jekyll gebouwd. De C"dale kit was sowieso €40,- goedkoper als de fox kit en idd ook mooier. Monteren was redelijk waardeloos, mede omdat de gebruiksaanwijzing niet klopte. Heb 2x een onderdeel van de kit gemold. Lang leve Akkermans die me gratis vervangende delen gaf.
Het is absollut een toegevoegde waarde. Nu blokkeer ik de vering veel meer dan vroeger...!
Ik heb heem ooit besteld voor mijn FSR maar ik heb hem nooit gemonteerd, maar teruggestuurd. Omdat die pas goed zit als de demper anderom zou zitten maar dat gaat niet op een FSR.
Anders krijg je een lange gebogen kabel eerst naar achteren en dan weer naar voren. Ze hadden voor de FSR een andere moeten maken.
Anders krijg je een lange gebogen kabel eerst naar achteren en dan weer naar voren. Ze hadden voor de FSR een andere moeten maken.
hoe is de kabelloop over een Enduro frame? er zitten immers geen extra nokjes op.
Ik vraag me af of je daar veel aan gaat hebben op een Enduro...
@Jurriaan; Best wel belabberd, d.w.z. bovenlangs helemaal geen mogelijkheid. Het kan wel onderdoor natuurlijk en dan met een boogje weer omhoog als je bijna bij je BB bent
.
@Enduro; Aan een remote. Het is beter dan steeds helemaal naar onderen te grijpen naar een hendeltje. Maar het is inderdaad een beetje een vergezocht mogelijkheid om je achtervering te locken op een enduro, en duur, en omslachtig als ik zo de kabelloop zie.

@Enduro; Aan een remote. Het is beter dan steeds helemaal naar onderen te grijpen naar een hendeltje. Maar het is inderdaad een beetje een vergezocht mogelijkheid om je achtervering te locken op een enduro, en duur, en omslachtig als ik zo de kabelloop zie.