Wie heeft er ervaring met de nieuwe Crank Bross Candy SL/Ti pedalen???
Zijn ze net zo goed als "the original Eggbeater"s"???
ervaring met de nieuwe Candy pedalen???
Moderator:Beheerders
Re:ervaring met de nieuwe Candy pedalen???
Waar heb je dat kooitje voor nodig dan? Ze lagen pas al wel bij S-TEC en behalve dat ze oerlelijk zijn lijken me de features óver de normale eggbeaters niet echt daverend! Maar het zal allicht werken, alleen iets meer moddergevoelig en zwaarder...
Geen idee of dat kooitje werkelijk wat toevoegd aan de originele Eggbeaters, maar ik dacht iemand me misschien kon vertellen of het zo was.
M"n 2002 model eggbeaters beginnen slechter te worden en dus ben ik op zoek naar nieuwe.
Ik twijfel tussen de Eggbeater Twin Ti en de Candy SL maar weet niet wat de Candy SL toe zou kunnen voegen boven de Twin Ti.
Ik weet dus dat de originele Eggbeaters zeer goed zijn, maar hoe is de Candy SL???
Ik heb om een ander forum dezelfde vraag uitgezet en krijg daar volop reacties als "koop de Twin Ti want de Candy SL"s maken het inklikken alleen maar onduidelijker.
Ik denk dus ook dat het de Twin Ti gaat worden, maar zeker wist ik het nog niet, daarom deze vraag!
M"n 2002 model eggbeaters beginnen slechter te worden en dus ben ik op zoek naar nieuwe.
Ik twijfel tussen de Eggbeater Twin Ti en de Candy SL maar weet niet wat de Candy SL toe zou kunnen voegen boven de Twin Ti.
Ik weet dus dat de originele Eggbeaters zeer goed zijn, maar hoe is de Candy SL???
Ik heb om een ander forum dezelfde vraag uitgezet en krijg daar volop reacties als "koop de Twin Ti want de Candy SL"s maken het inklikken alleen maar onduidelijker.
Ik denk dus ook dat het de Twin Ti gaat worden, maar zeker wist ik het nog niet, daarom deze vraag!
Heb je te weinig contact oppervlak bij je huidige eggbeaters?
Als ja: candy
Als nee: twin ti
Als ja: candy
Als nee: twin ti
Nee, niet echt last van een gebrek aan opp.
Dat ik af en toe het plaatje door de m"n Sidi Action SRS-en heen voel komt meer omdat ik meer moet gaan biken omdat ik een afdak begin te krijgen:)
Ik denk dus dat het de Twin Ti"s gaan worden, maar ervaringen zijn nog immer welkom!
Dat ik af en toe het plaatje door de m"n Sidi Action SRS-en heen voel komt meer omdat ik meer moet gaan biken omdat ik een afdak begin te krijgen:)
Ik denk dus dat het de Twin Ti"s gaan worden, maar ervaringen zijn nog immer welkom!
Het zijn dus Twin Ti"s geworden