Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
pauluzinie - Berichten:89
SPD pedalen
Bericht
door pauluzinie » za okt 18, 2003 9:00 pm
Hallo Forum leden!
Ik ben op zoek naar goeie SPD pedalen waar je ook met redelijk gemak met normale schoenen gebruik van kan maken? De PD-M424 lijkt me wel wat. maar ik wel een vaag gehoort van een soort pedalen welke je op de "volledige" SPD pedalen kan klikken zodat er ook met gewone schoenen op gefietst kan worden??? Weet iemand hier iets van???
Heeft iemand een idee over wat goede SPD pedalen zijn met de dubbele functie??? Ik heb ook nog geen schoenen....
-
Ant - Berichten:260
Bericht
door Ant » zo okt 19, 2003 2:16 pm
Van wat ik hoor werkt dat opklikken van losse delen op een SPD pedaal niet. Kun je niet fatsoenlijk kracht zetten.
Beste oplossing is wellicht een SPD combi pedaal. Aan de ene kant zit dan SPD en aan de andere kant gewoon profiel. Ik heb ze ooit van VP gekocht. Stapte vrij snel over op Time dus die heb ik nog liggen. Als je interesse hebt stuur me maar een mailtje. Ik had ze bij de decathlon gehaald.
-
legion
-
Contacteer:
Bericht
door legion » zo okt 19, 2003 5:25 pm
Ik heb die plaatjes voor in spd pedalen eens gekocht voor een run bike run wedstrijdje, maar de plastic plaatjes zijn veel te glad om er echt mee te kunnen fietsen, heb ze dan ook nooit gebruikt...
(interesse? ik heb e-mail)