barracuda
Moderator:Beheerders
-
Re:barracuda
perfect
jack flash schreef:
perfect
idd
Ooit een keer wat besteld bij ze (toen je nog geld kon overmaken naar ze, ipv. creditcard), en had het een weekje later op de mat liggen, prima levering.
Als je in Nederland woont kan het wel eens lang duren voordat je wat hebt (mijn ervaring). Jammer dat je nu met credit card moet betalen. Bovendien moet je je niet ergeren aan het enorm kromme Nederlands in de catalogus.
over de online bestelling kan ik niets zeggen, excuus daarvoor. maar als ik iets bij barracuda koop, ga ik naar de winkel zelf. daar ervaar ik dan dat die mannen heel vriendelijk zijn en weten waarover ze praten (ze rijden ook zelf xc-wedstrijden...)
als je geluk hebt heb je het de volgende dag binnen......
en eigenlijk alles wat op internet staat hebben ze op voorraad....(dat is bij de meesten wel effe anders)
en eigenlijk alles wat op internet staat hebben ze op voorraad....(dat is bij de meesten wel effe anders)
hmmz, klinkt allemaal zwaar positief dus. Echt goed bezig. Sta dus in de startblokken om me pakketje te ontvang. Jemmer dak nog t/m woensdag op de kazerne ben. Hoop dus eigenlijk dat t donderdag komt, maar t zal er wel eerder zijn...