Ervaring met Token ISIS BB

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Bakkersma
Ervaring met Token ISIS BB

Bericht door Bakkersma » wo sep 24, 2003 9:48 am

???Heeft iemand ervaring met het Token ISIS BB zoals aangeboden door B2B? Ik kan er niets van vinden, geen reviews, geen fabrikant, etc. Dus waar komt het vandaan en hoe goed is het. >:(

baquelappe

Re:Ervaring met Token ISIS BB

Bericht door baquelappe » wo sep 24, 2003 1:10 pm

enige wat ik weet is dat ik hem bjna besteld had, maar idd ivm gebrek aan info toch maar nie gedaan, heb maar een faceface gehaald. Denk niet dat er mensen zijn hier die een "Token" hebben, heb voorzover alleen nog maar bij b2b gezien.

Gast

Bericht door Gast » wo sep 24, 2003 2:30 pm

hier vindt je wel wat info over de desbetreffende bb...

Bakkersma

Bericht door Bakkersma » wo sep 24, 2003 9:08 pm

;) Txs rcisoke, enige idee over de kwaliteit??

(en hoe zit het met het mysterie rcisoke, verkoopt alles, weet alles...how come???)

Greetzz Klaas

Gast

Bericht door Gast » wo sep 24, 2003 10:14 pm

Bakkersma schreef:
;) Txs rcisoke, enige idee over de kwaliteit??

(en hoe zit het met het mysterie rcisoke, verkoopt alles, weet alles...how come???)

Greetzz Klaas

Over de kwaliteit heb ik weinig in te brengen... Kan er ook nergens reviews over vinden, of minstens retailers, behalve B2B, en die hebben alleen de CrMo bb, en niet eens de titanium. Dus ik zou zeggen wat anderen zeggen:

Go for what you know... Race Face bb"s bijvoorbeeld...

En als je volgende keer wat wilt weten, of wat op moet zoeken, gebruik Google dan; Waarschijnlijk de grootste zoekmasjien die er is....

Patman
Contacteer:

Bericht door Patman » do sep 25, 2003 10:46 am

Castor

Bericht door Castor » do sep 25, 2003 3:14 pm

Ervaring ermee Patman?

baquelappe

Bericht door baquelappe » vr sep 26, 2003 2:35 pm

Castor schreef:
Ervaring ermee Patman?

ja, verkoopt voor geen meter ;D

Patman
Contacteer:

Bericht door Patman » zo sep 28, 2003 2:39 am

Ervaring ermee Patman?
Nope, zelfs nog nooit eentje van dichtbij gezien, sorry ...

durfduivel_deelux

Bericht door durfduivel_deelux » zo sep 28, 2003 10:51 pm

ja, ik heb meerdere modellen in mijn handen gehad. het is mooi gemaakt en er zijn goede lagers gebruikt. ze hebben een hele reeks assen voor allerlei toepassingen. met enkele lagers, 2 aan de ene kant en 1 aan de andere en met dubbele lagers links en rechts. ook de assen zelf heb ik grondig bestudeerd en voor zoverre je er aan de buitenkant wat aan kunt zien ziet het er erg netjes uit.

het zou mij overigens niets verbazen als deze spulletjes door een fabrikant vervaardigd worden die al langer toeleverancier is voor merken zoals bv. truvativ, raceface of fsa... al met al zijn een hoop "fabriekanten" tegenwoordig eigenlijk alleen maar stickerplakkers en dozenschuivers (denk ritchey bv.)

Patman
Contacteer:

Bericht door Patman » ma sep 29, 2003 1:51 am

het zou mij overigens niets verbazen als deze spulletjes door een fabrikant vervaardigd worden die al langer toeleverancier is voor merken zoals bv. truvativ, raceface of fsa... al met al zijn een hoop "fabriekanten" tegenwoordig eigenlijk alleen maar stickerplakkers en dozenschuivers (denk ritchey bv.)
Volledig mee eens, al geldt de term "stickerplakkers of dozenschuivers" volgens mij enkel voor "fabrikanten" die produkten marketingen die, met gelijke specificaties, ook onder andere merknamen (bvb een merknaam die eigendom is van degene die het produkt effectief vervaardigd) verkrijgbaar zijn.
In die context weet ik echter niet of Ritchey de beste keuze is om als voorbeeld aan te halen.
Zou kunnen, maar ik meen toch dat minstens een aantal van de produkten die onder deze merknaam aangeboden worden met specificaties die eigendom zijn van Ritchey zelf. Ook al vervaardigd hij het eindprodukt dan niet in eigen werkplaats.
Qua vervaardiging van spullen is het immers zo goed als onbetaalbaar om dat in "ontwikkelde" landen te doen: de eindverbruikerprijs zou veel te hoog worden :(
Beetje off topic, maar wat dat betreft maken wij ons elke dag opnieuw wat meer afhankelijk van landen waar we nu nog op neerkijken: hopelijk krijgen we daar nooit spijt van ...
Verder ga ik volledig mee met je redenering, voorbeelden zijn er bij de vleet te vinden, en zoals iedereen nu ondertussen toch al stilaan weet hangt de eindverbruikerprijs bij gelijke produkten verder heel erg af van de "marketingwaarde".
En wie is nou toevallig heel erg gevoelig voor die "imagowaarde"?
Juist ja, de consument ... ;)
In dit verband zou het heel erg goed kunnen dat Token produkten een slimmere keuze zijn, dan sommige andere, maar zoals gezegd, kan ik daar, bij gebrek aan ervaring, geen uitspraak over doen.

durfduivel_deelux

Bericht door durfduivel_deelux » ma sep 29, 2003 12:55 pm

jep

maar voor iemand voor wie alleen een naam geen waarde heeft is token volgens mij prima spul

Patman
Contacteer:

Bericht door Patman » ma sep 29, 2003 3:54 pm

De onbekendere namen zijn idd dikwijls echte aanraders, enige ervaring ermee (zoals jij met Token) is idd vereist vooraleer we dat kunnen verkondigen :)

Bro

Bericht door Bro » ma sep 29, 2003 8:08 pm

Aan de "wild u ondersteuning voor buitenlandse talen installeren?"-popup te zien is Token een Chinees bedrijfje .. en dus waarschijnlijk wel zo"n onbekend fabrikantje voor andere, dure merken.

Bro.

durfduivel_deelux

Bericht door durfduivel_deelux » vr okt 03, 2003 7:46 pm

chineze spullen wil je niet, maar taiwanees is prima. mits het geen imitatie-shit is, zoals ze in china niet anders maken.

Plaats reactie