Zadelpen
Moderator:Beheerders
Re:Zadelpen
Thomson is zeeeer goed, Easton ook, wel een beetje duur in de alu modellen naar mijn mening maargoed. Verder zijn Tita pennen ook wel goed en comfortabel, maar daar zit wel een slight price disadvantage aan :P
Brum schreef:
Verder zijn Tita pennen ook wel goed en comfortabel, maar daar zit wel een slight price disadvantage aan :P
Slight price disadvantage?? Da"s nog zachtjes uitgedrukt!!!
Nouja een Airborne tegenover de nieuwe full-carbon pen van Easton, dan is het wel een advantage... Maar bij Seven, Moots oid heb je best wel gelijk :P
TmFToM schreef:
Mijn zadel pen izz kapot duzz ik zal een nieuwe aanmoeten schaffen maar welke raden jullie aan deze was somaar kapot 6 maandje ik wil niet dat dit nog een keer gebeurt![]()
[hintsmode]
-trek aan oorlel- klinkt als ;D
Duidelijk dat het over stevigheid gaat. Dan is er eigenlijk maar 1 merk: thomson. Ik heb al alles(easton ea 50, bbb, ritchey...) anders met een bocht erin gezien (ook veel zwaardere pennen bv ritchey comp).
Thomson is gewoon de sterkste,gewone, pen die te vinden is en ze is nog redelijk licht ook nog. Ik heb in mijn xc fully met een 41cm pen tot net onder het streepje gereden en die is nog zo recht als een kaars

greetz
bettes
precies, een maat van me heeft ook al alles kapot gereden met z"n DH- hardtail.
meerdere BBB, kalloy enz
ons allen Fox-biker hielp hem nog uit de brand tydens de GRG door even een passende zadelpen uit z"n bus te toveren,Thanks dude
meerdere BBB, kalloy enz
ons allen Fox-biker hielp hem nog uit de brand tydens de GRG door even een passende zadelpen uit z"n bus te toveren,Thanks dude