Zadelpen

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
TmFToM
Zadelpen

Bericht door TmFToM » zo sep 28, 2003 12:54 pm

Mijn zadel pen izz kapot duzz ik zal een nieuwe aanmoeten schaffen maar welke raden jullie aan deze was somaar kapot 6 maandje ik wil niet dat dit nog een keer gebeurt ;)

Gast

Re:Zadelpen

Bericht door Gast » zo sep 28, 2003 1:10 pm

Wat voor zadelpen was het?? Zelf vind ik Thomson wel okee, of Easton...

Brum.

Bericht door Brum. » zo sep 28, 2003 2:15 pm

Thomson is zeeeer goed, Easton ook, wel een beetje duur in de alu modellen naar mijn mening maargoed. Verder zijn Tita pennen ook wel goed en comfortabel, maar daar zit wel een slight price disadvantage aan :P

Gast

Bericht door Gast » zo sep 28, 2003 3:49 pm

Brum schreef:
Verder zijn Tita pennen ook wel goed en comfortabel, maar daar zit wel een slight price disadvantage aan :P

Slight price disadvantage?? Da"s nog zachtjes uitgedrukt!!!

Brum.

Bericht door Brum. » zo sep 28, 2003 6:20 pm

Nouja een Airborne tegenover de nieuwe full-carbon pen van Easton, dan is het wel een advantage... Maar bij Seven, Moots oid heb je best wel gelijk :P

bettes

Bericht door bettes » zo sep 28, 2003 8:06 pm

TmFToM schreef:
Mijn zadel pen izz kapot duzz ik zal een nieuwe aanmoeten schaffen maar welke raden jullie aan deze was somaar kapot 6 maandje ik wil niet dat dit nog een keer gebeurt ;)

[hintsmode]
-trek aan oorlel- klinkt als ;D
Duidelijk dat het over stevigheid gaat. Dan is er eigenlijk maar 1 merk: thomson. Ik heb al alles(easton ea 50, bbb, ritchey...) anders met een bocht erin gezien (ook veel zwaardere pennen bv ritchey comp).
Thomson is gewoon de sterkste,gewone, pen die te vinden is en ze is nog redelijk licht ook nog. Ik heb in mijn xc fully met een 41cm pen tot net onder het streepje gereden en die is nog zo recht als een kaars ;)

greetz
bettes

CJ

Bericht door CJ » di sep 30, 2003 8:38 pm

precies, een maat van me heeft ook al alles kapot gereden met z"n DH- hardtail.

meerdere BBB, kalloy enz

ons allen Fox-biker hielp hem nog uit de brand tydens de GRG door even een passende zadelpen uit z"n bus te toveren,Thanks dude 8)

Plaats reactie