Kraken Marzocchi
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Marzocchi vorken die verder in goede staat zijn, maar die het probleem hebben van kraken tussen de stanchion tubes en de kroon, kunnen ondertussen genezen worden

Re:Kraken Marzocchi
Door welke dokter en hoe lang duurt de kuur, beetje lastig, tegenwoordig (sinds gisteren) moeten de meeste Nederlanders een eigen bijdrage gaan betalen bij bezoek aan de dokter...
Erikje
Erikje
-
WAAR WAAR WAAR ??? ???
Ist garantie geval?
Krijg ik een nieuwe?
oohhhhhhhh, SPANNED!!
Ist garantie geval?
Krijg ik een nieuwe?
oohhhhhhhh, SPANNED!!

Ik heb een flauw vermoede waar dit probleem verholpen kan worden.... ::)
-
- Contacteer:
De vorken met geperste kroon die er last van hebben, ja.
Dus meestal 2002 vorken.
En neen, Don, "k doe het niet zelf, het is de Belgische invoerder die van Marzocchi de nodige tools, EN de toestemming om het te doen, gekregen heeft
Prijs en of het onder garantie valt moet ik nog "ns vragen, maar ik post het hier van zodra ik meer weet
Onder de ziekteverzekering viel deze ingreep volgens mij sowieso nooit, dus daar veranderd wellicht weinig :P
Maar zeg eens, moesten jullie vroeger dan geen eigen bijdrage betalen bij een bezoek aan de dokter???????
Qua termijn verwacht ik "n dag of 2 - 3 + over en weer zenden.
Stanchion tubes worden uit de kroon gehaald en er, tesamen met 2-componenten lijm, weer ingeperst.
Dus meestal 2002 vorken.
En neen, Don, "k doe het niet zelf, het is de Belgische invoerder die van Marzocchi de nodige tools, EN de toestemming om het te doen, gekregen heeft

Prijs en of het onder garantie valt moet ik nog "ns vragen, maar ik post het hier van zodra ik meer weet

Onder de ziekteverzekering viel deze ingreep volgens mij sowieso nooit, dus daar veranderd wellicht weinig :P
Maar zeg eens, moesten jullie vroeger dan geen eigen bijdrage betalen bij een bezoek aan de dokter???????
Qua termijn verwacht ik "n dag of 2 - 3 + over en weer zenden.
Stanchion tubes worden uit de kroon gehaald en er, tesamen met 2-componenten lijm, weer ingeperst.
Meer vragen waar je mij antwoord op zou mogen geven:
- wat gaat het kosten als je d"r een servicebeurt van maakt (olie vervangen, eventueel zwaardere veren)
- kun je mij aan 206 mm schijven voor m"n Deore"s helpen (BR M525) met adapater
- alles goed verder? Nog steeds zo vreselijk druk?
- wat gaat het kosten als je d"r een servicebeurt van maakt (olie vervangen, eventueel zwaardere veren)
- kun je mij aan 206 mm schijven voor m"n Deore"s helpen (BR M525) met adapater
- alles goed verder? Nog steeds zo vreselijk druk?
-
Patman schreef:
Stanchion tubes worden uit de kroon gehaald en er, tesamen met 2-componenten lijm, weer ingeperst.[/i][/color]
Is dit wel verantwoord? Word er dan ook gegarandeerd dat het zooitje in elkaar blijft steken?
Ik ga dit dus echt niet doen :-X Strax ligt ie er onderuit..... ??? Gaat mooie klap geven!
-
- Contacteer:
Is dit wel verantwoord? Word er dan ook gegarandeerd dat het zooitje in elkaar blijft steken?
Ik ga dit dus echt niet doen :-X Strax ligt ie er onderuit..... ??? Gaat mooie klap geven!
Wordt door de officiële invoerder gedaan, met orriginele onderdelen en goedkeuring van Marzocchi zelf: vrij betrouwbaar lijkt me ...
Wordt door de officiële invoerder gedaan, met orriginele onderdelen en goedkeuring van Marzocchi zelf: vrij betrouwbaar lijkt me ...

-
ah, gelukkig

-
gelukkig niet!
Hoe denken ze trouwens de championtubes uit de kroon te krijgen?
Hoe denken ze trouwens de championtubes uit de kroon te krijgen?

stanchiontubes
wat mag de operatie eigelijk kosten?? mijne z1 dropoff van 2001 kraakt redelijk... dit zou dus verder geen consequenties kunnen hebben had ik begrepen?
Als het niet te duur is ga ik de operatie misschien toch maar in overweging nemen als het niet te veel gedoe is..
Als het niet te duur is ga ik de operatie misschien toch maar in overweging nemen als het niet te veel gedoe is..