Kooka
Moderator:Beheerders
Re:Kooka
www.ebay.com opent deuren.
Kooka remhendels; leuk, licht, leuke kleuren, veel speling (na verloop van tijd) en geen veer in hendel zelf.
Kooka remhendels; leuk, licht, leuke kleuren, veel speling (na verloop van tijd) en geen veer in hendel zelf.
-
bikefun adventeerde vaak en veel met kooka. wellicht hebben ze nog wat voor je?
bedankt voor reacties, zal zeker verder zoeken.
Kwam laatst soortgelijke hendels tegen van het Duitse Steinbach. Ook lekker licht en slank. Ben benieuwd naar kwaliteit van dit product, want de kooka"s wordt moeilijk denk.
Kwam laatst soortgelijke hendels tegen van het Duitse Steinbach. Ook lekker licht en slank. Ben benieuwd naar kwaliteit van dit product, want de kooka"s wordt moeilijk denk.
-
steinbach: het allerlichtste remhendelsetje ter wereld. 24 gram per hendel: 48 gram voor een paar!!!!!!!
lichter kon/kan niet.
of het nog sterk is en of het lang meegaat???????
geen idee. lijkt mij van niet.
lichter kon/kan niet.
of het nog sterk is en of het lang meegaat???????
geen idee. lijkt mij van niet.
Omdat ze zo snel braken hadden ze de scheurtjes zelfs in de lak opgenomen; kon je er alvast aan wennen.
Ik heb (toen Kooka nog groot was) even bij Brucks US Bikes gewerkt; daar kwamen ze 1:1 terug; bagger....!
Oz
Ik heb (toen Kooka nog groot was) even bij Brucks US Bikes gewerkt; daar kwamen ze 1:1 terug; bagger....!
Oz
-
Kooka Kranks = Krak! Kranks
Mijn fietsmaker had er destijds een heel bosje aan een lange tie-rip hangen. Allemaal op hetzelfde punt afgebroken.
Kooka = Kekke Kleuren!
Mijn fietsmaker had er destijds een heel bosje aan een lange tie-rip hangen. Allemaal op hetzelfde punt afgebroken.
Kooka = Kekke Kleuren!