fsa cranks.. doen? OJA!!
Moderator:Beheerders
Re:fsa cranks.. doen?
heb juist een geinstalleerd heb trouwens ook bij meelorder besteld.
Tis echt mega compleet alles zit erin (zelfs tools om te installeren en te demonteren)
Ik heb er spijtig genoeg nog nie mee kunnen rijden want wacht nog op mijn garantiegeval van mijn manitou black die in 2 gebroken is.
Als het voor dag dagelijks in de bos te rijden is met veel modder denk ik niet dat het een aanrader is. Maar voor urban denk ik dat je niks beter kunt kopen of toch zeker niet voor dat geld.
Tandwiel dat er bij geleverd wordt is vrij dik kan echt wel tegen stootje
Enige nadeel is er zit geen handleiding bij. En er zitten echt wel veel ringen en rondellen in. heb het uiteindelijk wel gevonden hoe het ineen steekt. Maar als je wil, wil ik je wel een tekening maken hoe ie bij mij in een steekt.
Plooien gaat het ding zeker nie doen tis een 19mm volstalen as en het loopt op 4 industriele lagers dus als er een van sneuveld kan je gewoon een nieuwe van skf kopen.
Tis echt mega compleet alles zit erin (zelfs tools om te installeren en te demonteren)
Ik heb er spijtig genoeg nog nie mee kunnen rijden want wacht nog op mijn garantiegeval van mijn manitou black die in 2 gebroken is.
Als het voor dag dagelijks in de bos te rijden is met veel modder denk ik niet dat het een aanrader is. Maar voor urban denk ik dat je niks beter kunt kopen of toch zeker niet voor dat geld.
Tandwiel dat er bij geleverd wordt is vrij dik kan echt wel tegen stootje
Enige nadeel is er zit geen handleiding bij. En er zitten echt wel veel ringen en rondellen in. heb het uiteindelijk wel gevonden hoe het ineen steekt. Maar als je wil, wil ik je wel een tekening maken hoe ie bij mij in een steekt.
Plooien gaat het ding zeker nie doen tis een 19mm volstalen as en het loopt op 4 industriele lagers dus als er een van sneuveld kan je gewoon een nieuwe van skf kopen.
-
Re:fsa cranks.. doen?
zeker kopen, zien er super goeie 3-piece cranks uit voor die prijs, zeker als je ook alle tools erbij krijgt...
Re:fsa cranks.. doen? OJA!!
OJA!
ff voor de zekerheid, passen gewoon mtb pedals in he?
geen bmx diameter...?
ff voor de zekerheid, passen gewoon mtb pedals in he?
geen bmx diameter...?
Daar passen gewone mtb pedalen in
Kan je hier 2 bladen op monteren of zie ik dat nu verkeerd? (4 gaten voorzien)
El Florio schreef:
Kan je hier 2 bladen op monteren of zie ik dat nu verkeerd? (4 gaten voorzien)
dat blad is compatible is met bmx en mtb (4arm. dus) cranks.
denk niet dat het de bedoeling is om hier 2 bladen op te zetten.
was ik ook niet van plan trouwens

je kan altijd een bmx tandwiel(dus met 1 gat in het center van 19mm) zetten i.p.v.die ster die er bij geleverd is.
Op de ster die er bij geleverd is kan je dus perfect 3 gewone mtb tandwielen (4gaats) zetten.
greetz
Op de ster die er bij geleverd is kan je dus perfect 3 gewone mtb tandwielen (4gaats) zetten.
greetz