Re:Kapotte achter der.

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
TmFToM
Kapotte achter der.

Bericht door TmFToM » zo sep 07, 2003 7:29 pm

ik had een achter der. op mijn fiets zitten waar ik wel tevreeden over was totdat hij na al een 1/2 jaar afbrak >:( het gaat hier om een sram 7.0 (2002)
in combi met een sram 5.0 shiffer gripshift. hij izz afgebroken bij een kunststof aansluiting zeg maar. Als ik nu weer precies de zelfde koop ben ik bang dat het weer gebeurt. (het ziet er gewooon niet echt stevig uit)

Of heeft de nieuwe X.7 daar iets anders voor ?? en zou ik die wel kunnen gebruiken in combi met mijn huidige shiffters ?? of zou het slimmer zijn om gelijk maar de X.9 ;D aanteschaffen ??

mtbfreak

Bericht door mtbfreak » zo sep 07, 2003 8:04 pm

de x7 schijnt in ieder geval steviger en slijtvaster te zijn

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » zo sep 07, 2003 8:10 pm

TmFToM schreef: Of heeft de nieuwe X.7 daar iets anders voor ?? en zou ik die wel kunnen gebruiken in combi met mijn huidige shiffters ?? of zou het slimmer zijn om gelijk maar de X.9 ;D aanteschaffen ??
Geen probleem, past prima. En of je X.9 moet aanschaffen, tja Ligt eraan hoe belangrijk je "t zelf vind. X.7 schijnt iniedergeval al beter te schakelen als een 7.0.

TmFToM

Bericht door TmFToM » ma sep 08, 2003 2:34 pm

ik heb de X.7 maar besteld

Plaats reactie