Remmen ??
Moderator:Beheerders
Re:Remmen ??
Da"s idd een voordeeltje van schijfremmen..... Niet de alu velgen maar een degelijk stuk staal is het slijtagedeel. Of je moet ceramische velgen hebben natuurlijk ::)
Brum schreef:
[Bobafett schreef:
alleen maar de blokken hoeven te vervangen...
En je velgen?
Die zijn nu je het zegt wel aan vervanging toe ja.... ::)
- @sph@ltdude
- Contacteer:
@ TmFToM, ff heel iets anders... als jij je NRS-950 wilt upgraden en je hebt 200 euro te besteden, kun je dan niet beter je Judy TT vervangen door een Zocchi MX Comp 85. Mooi bijpassend rood! Die remmen kun je ook proberen te verbeteren met betere blokjes en perfect afstellen. Ik denk dat je op die manier per bestede euro je fiets meer verbetert dan met andere remmen. t is maar een ideetje.
Izz inderdaad ook zo maar die wil ik eerst nog ff laten zitten ik geef eerst de voorkeur aan de remmen. maar ik wil die voorvork samen met de achter demper vervangen die izz nu al aan vervangen toe maar die word nu nog onder garantie gereviseerd maar die zal wel weer zo kapot zijn dan denk ik want zo lang heb ik hem nog neit
- @sph@ltdude
- Contacteer:
OK. misschien handig om ff te kijken of zocchi voor 2004 nog een 85 mm model maakt. zocchi"s zijn fors langer dan een judy tt, en een 105 mm is misschien te lang, waardoor je fiets lui gaat sturen.
Ik zal wel willen kijken naar die voorvork maar hebben ze ook een web site of zo ?? ???
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ehmz, www.marzocchi.com ????
weet niet of 2004 modellen daar al op staan.
weet niet of 2004 modellen daar al op staan.
Idd izz een mooi voorvorkje ;D maar er staan nog 2003 modelen op
Voor eerst een schijfrem nemen is best goed idee, scheelt in eerste instantie in de kosten. en je rem vermogen is toch rond de 80 % afhankelijk van je voorrem.
jojo
jojo
kost wel wat meer maar heb je een complete set: magura julie schijfremmen en aangepaste wielen
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=2345
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=2345
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Voor 2004 komt Mavic met een democratisch geprijsd setje discwielen: Crossland gaan ze heten geloof ik, 220 euro! Zien er erg geil uit!