BOMBER uit "97..........
Moderator:Beheerders
BOMBER uit 97.........
:?Ik zit mettun probleempie / vraag Kep een bomber uit 97 met nokjes(oude maat) voor een schijf remset Nu heb ik ook een MPH rem setje liggen alleen je raad het al past dat niet op die nokken van de vork
Is er iemand met een grandioooos idee om dit op te lossen Ik bedoel dus ik wil de mph"s op de 97ér bomber bouwen
WIE??????????????
Thanx Angel
:?Ik zit mettun probleempie / vraag Kep een bomber uit 97 met nokjes(oude maat) voor een schijf remset Nu heb ik ook een MPH rem setje liggen alleen je raad het al past dat niet op die nokken van de vork
Is er iemand met een grandioooos idee om dit op te lossen Ik bedoel dus ik wil de mph"s op de 97ér bomber bouwen
WIE??????????????
Thanx Angel
Re:BOMBER uit "97..........
adapter?
He Ninko
O Yes dat begrijp ik maarrrrrrrr waar en van wie???
Angel
O Yes dat begrijp ik maarrrrrrrr waar en van wie???
Angel
kijk eens bij Bike2build.com of ze niet die adapters hebben, En vraag anders bij je LBS of hij ze niet kan bestellen ofzo...
Ik heb eens een adapter besteld bij m"n lbs en die was ook voor mph"s voor op mijn Moto 120 maar vanwege een andere aansluiting op die vork paste het niet.
Maar bij jou vork moet volgens mij zeker passen.Ze zijn van Giant zelf de adapters en die monteert ze zelf ook op hun,,vorken Axels en zo.Daar moet je lbs ze bestellen.
Kosten niet zo veel.
Maar bij jou vork moet volgens mij zeker passen.Ze zijn van Giant zelf de adapters en die monteert ze zelf ook op hun,,vorken Axels en zo.Daar moet je lbs ze bestellen.
Kosten niet zo veel.
bouw gewoon zelf een adaptor en koop een iets grotere remschijf.moet toch wel lukken of niet soms
enfucko schreef:
bouw gewoon zelf een adaptor en koop een iets grotere remschijf.moet toch wel lukken of niet soms
Dat lukt denk ik wel maar het is wel de voorrem en "k heb al eens met een gat in m"n kop zaagsel liggen bloeden in"t bos nadat een deel van de (velg)voor rem loschoot en tussen de spaken sloeg Da"s ff genoeg dus ik overleg liever ff met de boy"s alhier

2 of 3 of 4 of.. ;D........ weten er meer dan 1 Toch??
Angel
angel schreef:
"k heb al eens met een gat in m"n kop zaagsel liggen bloeden in"t bos
Dan moet je ook een helm opzetten!!! ;D
safety first!
mzzl Gemini
Gemini schreef:
[angel schreef:
"k heb al eens met een gat in m"n kop zaagsel liggen bloeden in"t bos
Dan moet je ook een helm opzetten!!! ;D
safety first!
mzzl Gemini
o yes sterrebeeld ;D
Daar heb je gelijk in echter ik had een helm op alleen een stuk steen paste precies tussen de lucht spleten van m"n helm en deed mij toen pijn ::)
angel
ik weet hoe z"n vork eruit ziet want ik heb er zelf ook 1 maar als je nou gewoon eens een sterk stukje materiaal zoekt dan zou er toch niks mee kunnen gebeuren.en anders heb ik nog wel een freeride(97) met steekas voor je met gewoon is
-
ik zit met hetzelfde probleem, mijn Z2 is uit "98