Mn fietsie met nieuwe onderdelen
Moderators:JJ, Beheerders
-
Heujj eindelijk mn fietsie af! Ja eigenlijk al een weekje maar mn ouders zijn nu terug met de digicam en vandaar nu ook foto"s! Ze staan op Pinkbike
enjoy the pics! ;D
enjoy the pics! ;D
Re:Mn fietsie met nieuwe onderdelen
nice ;D ;D ;D
dusssss©
dusssss©
Staat dat stuur niet erg laag vergeleken met de zadelhoogte. Moelijk te controleren zo lijkt me. Voor de rest: Fisher rules!
-
Ik fiets er zo heerlijk op! Ik krijg geen last van mn rug en blijf eigenlijk ook vrij veel zitten. tis gewoon relaxed fietsen zo
Moooi, maar je zal eerder op die fiets liggen dan er gecontroleerd rechtop zitten.... maar ja, kwestie van smaak he!!
dat valt heel erg mee, je zit er beter op dan je denkt, merk niet heel veel verschil met mn eigen c´dale wat sturen betreft.
Nou koenes, je hebt het nu toch mooi voor elkaar
Nou koenes, je hebt het nu toch mooi voor elkaar
-
Maestro zelfs vanuit Espana op DP!! Ja het fietst echt prima je ligt niet op de fiets! Hoezo denk je dat btw??zoveel hoger dan het stuur zit het zadel niet hoor!
Nee daarom juist, omdat het lijkt dat je stuur onder het nivo van je zadel ligt. Maar dat zal ook wel aan de stuurpen liggen.
Veel plezier in Espana...
Veel plezier in Espana...
Fraai dingetje!
-
Vette bak hoor!
V.
PS: Waarom moet iedereen altijd zeiken als je ligt op je fiets?? We zijn niet allemaal toer gasten.
V.
PS: Waarom moet iedereen altijd zeiken als je ligt op je fiets?? We zijn niet allemaal toer gasten.
-
Ik zit niet in Spanje ZAG zit in Spanje! En is te verslaafd aan DP om daar niet te kijken, he paulus
Ik vind het inderdaad relaxed om ver voorover te zitten als ik ff rustig wil fietsen laat ik mn stuur los en rijd ik met losse handen maar in het bos wil ik toch altijd doorrijden en dan is een diepe houding optimaler

Ik vind het inderdaad relaxed om ver voorover te zitten als ik ff rustig wil fietsen laat ik mn stuur los en rijd ik met losse handen maar in het bos wil ik toch altijd doorrijden en dan is een diepe houding optimaler
The Flying V schreef:
Vette bak hoor!
V.
ik zeik niet, ik vraag me het alleen af....
En toergasten liggen soms ook hoor...