Liquid gestolen, 250 Euro beloning!!!
Moderators:JJ, Beheerders
Dp"ers
In de nacht van 17-06 is in mijn woonplaats Hoorn het achterraam van mijn bus ingeslagen en mijn Trek Liquid 30 eruit gestolen!
Normaal zet ik hem in de schuur, maar ik kwam laat thuis van schoorl (had eindelijk het freeride-parcour gevonden) en liet hem in de bus staan. Ik had wel een deken over de bike heen gegooid, zodat hij uit het zicht was onttrokken. Ik vermoed dan ook dat het niet toevallig een auto inbraak is geweest, maar dat iemand er echt op uit was om hem te stelen. Dit zijn natuurlijk vermoedens, bewijzen heb ik niet.
Ik had hem niet apart verzekerd en in de voorwaarde van de autoverzekering valt een fiets onder inboedel. Bij ontvreemde inboedel buiten de woning en garage wordt een maximale waarde van 250 Euro uitgekeerd. SLIK en SNIK. :"(
Remmen; Hope Mini (wave).
Wielen; Mavic Crossroc.
Banden Schwalbe Fast Fred Light 2.10
Versnelling; XTR achter, XT voor, XT shiffters.
Stuurpen; Ritchey Comp.
44
Bedankt!
In de nacht van 17-06 is in mijn woonplaats Hoorn het achterraam van mijn bus ingeslagen en mijn Trek Liquid 30 eruit gestolen!
Normaal zet ik hem in de schuur, maar ik kwam laat thuis van schoorl (had eindelijk het freeride-parcour gevonden) en liet hem in de bus staan. Ik had wel een deken over de bike heen gegooid, zodat hij uit het zicht was onttrokken. Ik vermoed dan ook dat het niet toevallig een auto inbraak is geweest, maar dat iemand er echt op uit was om hem te stelen. Dit zijn natuurlijk vermoedens, bewijzen heb ik niet.
Ik had hem niet apart verzekerd en in de voorwaarde van de autoverzekering valt een fiets onder inboedel. Bij ontvreemde inboedel buiten de woning en garage wordt een maximale waarde van 250 Euro uitgekeerd. SLIK en SNIK. :"(
Remmen; Hope Mini (wave).
Wielen; Mavic Crossroc.
Banden Schwalbe Fast Fred Light 2.10
Versnelling; XTR achter, XT voor, XT shiffters.
Stuurpen; Ritchey Comp.
44
Bedankt!
Laatst gewijzigd door Halloween op vr okt 29, 2010 11:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Re:Liquid gestolen, 250 Euro beloning!!!

Dat moet niet zo moeilijk zijn om die te vinden, zo erg veel zijn er niet in NL daarvan, toch?
Ik vind het een erg brute bike, zoals je hem had opgebouwd.
Had nieman je gezien in schoorl, dat je zo"n busje had?
ik zal me ogen openhouden
triste zaak btw!
triste zaak btw!
Nou die ben je kwijt.
Kut dieven ze moesten geweten hebben dat er iets was.
Hoorn-Enkhuizen, mm I rest my case.
Kut dieven ze moesten geweten hebben dat er iets was.
Hoorn-Enkhuizen, mm I rest my case.
mmh t zal wel te laat zijn, maar als je nu had gezegd dat ie uit huis was gejat en dat een stel kinderen je achterruit had in gegooid?
Misschien n overweging waard voor de volgende keer...
Succes! Zane
Misschien n overweging waard voor de volgende keer...
Succes! Zane
-
Zane heeft gelijk, er is bij ons ook een keer ingebroken, maar je wordt er echt niet slechter op!
De inboedel van je huis is natuurlijk veel meer verzekerd dan in je auto.
Halloween, erg kut voor je! >:( Klootzakken zijn het!
V.
De inboedel van je huis is natuurlijk veel meer verzekerd dan in je auto.
Halloween, erg kut voor je! >:( Klootzakken zijn het!
V.
Tsja, das echt zwaarklote voor je... ik zal m"n ogen open houden... En als ik hem tegen kom.... >:( kl**tzakken zijn het idd
mvg Ninko
mvg Ninko
-
RobinHood schreef:
Nou die ben je kwijt.
meenda? of maak je een grapje?
Ik vind het heel erg voor je
die kl*tedieven, ze moesten ze afschieten
Ik vind het vooral erg dat mensen niet van een ander zijn gerief kunnen afblijven.
Maar aangezien hij uit je wagen is gestolen en bij jou thuis is het heel waarschijnlijk iemand die je kent, daarom, (weet dat het erg is maar,) sluit ook je allerbeste vrienden niet uit. Hoeveel mensen denk je gezien te hebben die dag die je adres (zouden kunnen) hebben? Je kan ook gevolgd zijn (hangt een beetje af van hoever Schoorl van bij je thuis ligt) Maar 90% kans dat het iemand is die je die dag gesproken hebt. Weet het zal ni gemakkelijk zijn, zal veeeeel volk geweest zijn, maar probeer het tenminste

die kl*tedieven, ze moesten ze afschieten
Ik vind het vooral erg dat mensen niet van een ander zijn gerief kunnen afblijven.
Maar aangezien hij uit je wagen is gestolen en bij jou thuis is het heel waarschijnlijk iemand die je kent, daarom, (weet dat het erg is maar,) sluit ook je allerbeste vrienden niet uit. Hoeveel mensen denk je gezien te hebben die dag die je adres (zouden kunnen) hebben? Je kan ook gevolgd zijn (hangt een beetje af van hoever Schoorl van bij je thuis ligt) Maar 90% kans dat het iemand is die je die dag gesproken hebt. Weet het zal ni gemakkelijk zijn, zal veeeeel volk geweest zijn, maar probeer het tenminste
-
k*t voor je, zal marktplaats en ander sites in de gaten houden of hij daar voorbij komt.
ik zou ff eem mailtje sturen naar alle LBSen in de kop van Noord Holland, grote kans dat die vuile vieze gore *^##@^%**^## er vanaf wil, hem wil inruilen. Er op rondfietsen lijft toch link aangezien het een vrij zeldzame bike is.
Ik zal voor je rondkijken, ik fiets vaak op Schoorl en omgeving (Bergen-Egmond-Castricum etc.)
Nog wensen wat ik met de eventuele dief zal doen mocht ik hem/haar te pakken krijgen ;D ;D ;D
dusssss©
Ik zal voor je rondkijken, ik fiets vaak op Schoorl en omgeving (Bergen-Egmond-Castricum etc.)
Nog wensen wat ik met de eventuele dief zal doen mocht ik hem/haar te pakken krijgen ;D ;D ;D

dusssss©
eNaZnI schreef:
mmh t zal wel te laat zijn, maar als je nu had gezegd dat ie uit huis was gejat en dat een stel kinderen je achterruit had in gegooid?
En wat dan? Als je geen sporen van inbraak op je garage/huis hebt, heb je nog niks, ja je staat op de zwarte lijst wegens oplichting, en dan ben je mooi gaar.
Trouwens kut voor je man. Das een verdomd mooie bike. :"(
Sporen van braak kan je ook zelf voor zorgen, ik zou er wel een deur voor willen slopen zeg maar.
Bedankt allemaal,
Als iedereen er op wilt letten, kan komt hij wel weer terecht. Of ze dumpen hem, omdat het een te unieke fiets is en te veel opvalt.
Wat betreft de inbraak, tsja. Ik dacht dat ik de waarde terug zo krijgen. Had ik dit geweten, het ik het geclaimed op bv mijn reisverzekering en was de inbraak in mijn bus op mijn vakantie adres gebeurt......
Nu kan ik niet eens meer op vakantie als ik weer zo"n bike wil.
Halloween
Als iedereen er op wilt letten, kan komt hij wel weer terecht. Of ze dumpen hem, omdat het een te unieke fiets is en te veel opvalt.
Wat betreft de inbraak, tsja. Ik dacht dat ik de waarde terug zo krijgen. Had ik dit geweten, het ik het geclaimed op bv mijn reisverzekering en was de inbraak in mijn bus op mijn vakantie adres gebeurt......
Nu kan ik niet eens meer op vakantie als ik weer zo"n bike wil.
Halloween
reisverzekering dekt ook maar beperkte schade voor fietsen, en ik kan je vertellen dit dekt net aan de waarde van een Loeki 3-wieler oid. Bij mijn Amev doorlopende reisverzekering is dit ongeveer 350 euro dit schiet dus echt niet op en slaat ook nergens op, elke simpele tour/stads/race-fiets is veel meer waard dan dit
Hier heb je als fanatieke mtber dus echt geen fuck aan.
De enige verzekering die een beetje ok = is een fietsverzekering, maar daar is voor mtb"s de premie zo hoog dat het vaak verstandiger is om je fiets gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeel goed op slot te zetten(ook in je auto
blijkt nu maar weer.
dusssss©
Hier heb je als fanatieke mtber dus echt geen fuck aan.
De enige verzekering die een beetje ok = is een fietsverzekering, maar daar is voor mtb"s de premie zo hoog dat het vaak verstandiger is om je fiets gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeel goed op slot te zetten(ook in je auto

dusssss©
Dirty-Harry schreef:
[RobinHood schreef:
Nou die ben je kwijt.
meenda? of maak je een grapje?
Denk het wel. Dit soort fietsen worden niet door "gelegenheidsdieven" gestolen.
Iemand die wist wat er in die bus zat en wat er te halen valt.
En met de huidige politie-inzet van vandaag de dag kan je er ook vrijwel zeker van zijn dat je een papiertje krijgt met de mededeling van de politie dat het "onderzoek" vanwege bewijs is gestaakt. Moet je niet te veel van aantrekken, het is een standaard formulier.
Heb je al aangifte gedaan want het idee om met de waarheid een loopje te nemen is wel zeer wenselijk.
waarheid fiets ben je kwijt de waarheid waar verzin je er bij wijze van leugen om eigen bestwil bij, de halve waarheid.
Ik wil je niet aanzetten ofzo maar je maakt een hele safe kans op succes.
De politie komt met een klerk rapport opmaken geen tijd voor sporen onderzoek en onnodig zo vinden hun (waarschijnlijk dat ook geen eens en mag je het zelf invullen, geen prioriteit zo zeiden ze laatst no). Dus de basis feiten schrijven ze op en die zijn; deur ontwricht (foto gemaakt), fiets gestolen, zet het kratje bier daar ook bij of iets anders voor de overtuigendheid en verdere braaksporen.
Verder wordt er een schade proces-verbaal rapportje opgemaakt voor de verzekeraar, een paar krabbels erbij en je kunt het aangetekend opsturen.
Vraag even rond voor een hoogte van het bedrag, er is een maximum voor briefhandeling, alles daarboven wordt gedaan door een wederom een klerk van het schadekantoor.
Je bent slachtoffer en je komt op voor je recht op en daar waar je voor betaald hebt (inboedel verzekering)
tsja, maar soms, heel soms duurt eerlijk het langst
Mijn verhaal:
Digi-cam uit tas gestolen op Roosendaal CS, politie raport daar op laten maken stond (stom.stom) heel duidelijk in dat ik naar roosendaal was gereisd om vriendin op internationale trein te zetten en dat ikzelf in NL bleef.
Heb doorlopende reisverzekering nog steeds bij ouders, geen schijn van kans (en niet naar buitenland geweest, en onzorgvuldig geweest) dacht ik, toch geprobeerd, heel eerlijk politie raport erbij aankoopbon erbij (stond raar genoeg op oosterrijkse ambassade) dus netjes gezegd dat ik hem 2e hands had gekocht.
Tot m"n stomme verbazing stond er na 3 weken 1050 euro (85% nieuwwaarde) op m"n rekening
en ik had er 800 2e hands voor betaald.
weet niet zeker hoe dit je gaat helpen, maar als je al politieraport hebt en je je wel in hele rare bochten moet wringen om er nog een kloppend inbraak-verhaal van te maken: misschien dat sympathie bij de verzekering opwekken net zo goed werkt, I don"t know??
Heel DP houdt z"n ogen open, sterkte!!

Mijn verhaal:
Digi-cam uit tas gestolen op Roosendaal CS, politie raport daar op laten maken stond (stom.stom) heel duidelijk in dat ik naar roosendaal was gereisd om vriendin op internationale trein te zetten en dat ikzelf in NL bleef.
Heb doorlopende reisverzekering nog steeds bij ouders, geen schijn van kans (en niet naar buitenland geweest, en onzorgvuldig geweest) dacht ik, toch geprobeerd, heel eerlijk politie raport erbij aankoopbon erbij (stond raar genoeg op oosterrijkse ambassade) dus netjes gezegd dat ik hem 2e hands had gekocht.
Tot m"n stomme verbazing stond er na 3 weken 1050 euro (85% nieuwwaarde) op m"n rekening

weet niet zeker hoe dit je gaat helpen, maar als je al politieraport hebt en je je wel in hele rare bochten moet wringen om er nog een kloppend inbraak-verhaal van te maken: misschien dat sympathie bij de verzekering opwekken net zo goed werkt, I don"t know??
Heel DP houdt z"n ogen open, sterkte!!
Al gedacht om je framenummer met een vriendelijk briefke naar Trek te sturen en vragen of ze dit willen melden aan alle Trek-dealers van de Benelux!! Je weet maar nooit, ooit zal er wel iet mis gaan met die bike hé, en dan is het een kleintje om als dealer effe naar de onderkant te kijken hé!!! Zou jammer zijn indien je natuurlijk ook je framenummer nie hebt ::) Dus TIP aan iedereen, schrijf dit onmiddelijk op en laat dit tatoeëren op je voorhoofd!!!!!!!!

Sorry voor de late reactie.
Hopen dat eerlijk het langst duurt, want......
Of ik nou 250 euro krijg van mijn inboedel, of 350 euro van de reisverzekering dat is die 100 euro aan "oplichting" inderdaad niet waard. Ik kom met die 100 euro niet veel verder.
Dus dan maar wachten op iemand die hem herkend. Ik heb elke fietsenzaak die op Dp te vinden is een Email gestuurd, dus dat vergroot de kans.
Ik zal de Trek dealer ook een mailtje sturen. Goed idee......
Maar voorlopig moet ik het even doen met mijn vriendin haar mtb. Fietsen bedoel ik daarmee.....
Bedankt!
Halloween
Hopen dat eerlijk het langst duurt, want......
Of ik nou 250 euro krijg van mijn inboedel, of 350 euro van de reisverzekering dat is die 100 euro aan "oplichting" inderdaad niet waard. Ik kom met die 100 euro niet veel verder.
Dus dan maar wachten op iemand die hem herkend. Ik heb elke fietsenzaak die op Dp te vinden is een Email gestuurd, dus dat vergroot de kans.
Ik zal de Trek dealer ook een mailtje sturen. Goed idee......
Maar voorlopig moet ik het even doen met mijn vriendin haar mtb. Fietsen bedoel ik daarmee.....
Bedankt!
Halloween
Zonder negatief te willen lijken.....
Ik geloof niet dat het idee van die dealers gaat werken. Er worden per jaar honderden (??) MTB"s gejat. Dus elke dealer heeft dan al snel een lijst van vele A4"tjes. Ik geloof niet dat de LBS dan elke fiets op die lijst gaat checken.
Misschien een mooie taak voor de importeurs/fabrikanten. Dat de dealer even in een systeem meldt welke fiets hij heeft geserviced/gerepareerd met framenummer erbij. Kun je ook meteen bij de koop van een tweedehandse zien wat de historie van de fiets is.
Daarnaast hoef je overigens met een TREK voor onderhoud niet naar een TREK dealer. Ik ga met mijn Cannondale ook gewoon naar Monique"s in Eindhoven. Die snappen tenminste hoe je alles moet instellen e.d.
Enige wat ze niet doen is dus mijn Headshok, maar TREK heeft natuurlijk geen eigen vering dus dat kan iedereen weer....
Ik voel overigens met je mee, dus ik kijk zeker uit naar je fiets....
Ik geloof niet dat het idee van die dealers gaat werken. Er worden per jaar honderden (??) MTB"s gejat. Dus elke dealer heeft dan al snel een lijst van vele A4"tjes. Ik geloof niet dat de LBS dan elke fiets op die lijst gaat checken.
Misschien een mooie taak voor de importeurs/fabrikanten. Dat de dealer even in een systeem meldt welke fiets hij heeft geserviced/gerepareerd met framenummer erbij. Kun je ook meteen bij de koop van een tweedehandse zien wat de historie van de fiets is.
Daarnaast hoef je overigens met een TREK voor onderhoud niet naar een TREK dealer. Ik ga met mijn Cannondale ook gewoon naar Monique"s in Eindhoven. Die snappen tenminste hoe je alles moet instellen e.d.
Enige wat ze niet doen is dus mijn Headshok, maar TREK heeft natuurlijk geen eigen vering dus dat kan iedereen weer....
Ik voel overigens met je mee, dus ik kijk zeker uit naar je fiets....
Maar als ze daar een computerprogramma of iets dergelijks voor hadden zou dat zoooo simpel ff gecheckt kunnen worden. Ik ben nou niet bepaald een whizkid, maar ik zie niet in wat daar moeilijk aan zou moeten zijn.
Is idd niet moeilijk, maar de fabrikanten moeten het wel doen... :-X
Ik geloof overigens ook niet dat de meeste LBS"en een PC in de zaak hebben...
Ant schreef:
Elke zichzelf respecterende fietsenboer moet nu toch wel een pc hebben. Al was het maar alleen om te zien wat ie allemaal in voorraad heeft en wat zijn leveranciers hebben.
hey ik sprak afgelopen donderdag Rob Schepers van All American Bikes ,over dat er een liquid was gestolen in hoorn.
Hij vertelde me dus dat jij dat was , en dat je nu ook weet wie de daders zijn ..en dat de politie er niets aan doet
dan trommel je toch een paar vrienden bij elkaar en ga je die fiets terug halen....als het moet wil ik nog wel helpen ook ...
Hij vertelde me dus dat jij dat was , en dat je nu ook weet wie de daders zijn ..en dat de politie er niets aan doet
dan trommel je toch een paar vrienden bij elkaar en ga je die fiets terug halen....als het moet wil ik nog wel helpen ook ...
amigo schreef:
hey ik sprak afgelopen donderdag Rob Schepers van All American Bikes ,over dat er een liquid was gestolen in hoorn.
ik hoor t wel als je versterking nodig hebt ;D ;D
dusssss©