Poison Zyankali ervaringen

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
dikho001
Poison Zyankali ervaringen

Bericht door dikho001 » wo jan 26, 2011 6:12 pm

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze fiets.

Ik vind hem nl ontzettend goedkoop en krijg daarom het idee dat het niet goed kan zijn. Heb al wel wat testen gelezen en daar komt de fiets niet slecht uit, maar zou graag ervaringen van berijders horen.

http://poisonbikes.de/frame.php?MakeLan ... 1000432-35

dirty sanches

Bericht door dirty sanches » vr jan 28, 2011 3:09 pm

ontzettend goedkoop!
je zal wel een hoop geld verdienen dan. maar het enige fatsoenlijke aan die fiets is de achternaaf. de verdere onderdelen zijn wel ok, zeker voor hier in nl. maar 2000 euro is echt veel geld. als je alles los besteld bij internet shop ben je ruim goedkoper uit.

dikho001

Bericht door dikho001 » zo jan 30, 2011 12:36 pm

Natuurlijk is € 2.000 veel geld.

Ik had dan ook moeten melden dat ik de fiets 'relatief' goedkoop vind. Een vergelijkbare fiets van Santos, Idworks of ander merk kost al snel € 4.000,-

...en ja, ik verdien veel, maar krijg zo weinig ;-)

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo jan 30, 2011 1:06 pm

Als ik de fiets nog een beetje aanpas met verende voorvork, andere banden e.d. kom ik al weer uit op 2500. En dan heb je in mijn ogen een super schakelsysteem maar gecombineerd met, sorry dat ik het zeg, magura velgremmen uit het jaar kruik op gewone velgen. Ga dan voor deze en selecteer er nog een Reba bij. Helaas kan je geen andere schijfremmen selecteren. Dan zit je op ±2600. Ik denk dat je meer richting deze prijs moet gaan maar om heel eerlijk te zijn bij Poison.

Wat ben je er mee van plan eigenlijk? Marathons, xc? Ook handig om te weten :)

Plaats reactie