Canyon

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
New-mtber
Canyon

Bericht door New-mtber » wo aug 13, 2008 3:06 pm

Is de Canyon 4.0 alleen in wit en geel beschikbaar want ik zou hem graag in het zwart kopen?
Laatst gewijzigd door New-mtber op vr aug 15, 2008 1:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Rinuz

Bericht door Rinuz » wo aug 13, 2008 6:49 pm

Mijn Canyon kwam semi gemonteerd binnen. Dat betekende: stuur, derailleur, zadelpen en wielen er zelf even in steken, anders wordt de doos namelijk wel erg groot. Kabels waren gemonteerd en afgesteld, zelfs de banden waren netjes opgepompt. Ze schijnen de fiets te monteren en te "testen" en vervolgens boven genoemde onderdelen even los te halen om 'm in te pakken.

BLRacing

Bericht door BLRacing » wo aug 13, 2008 7:12 pm

Het enige wat ik nog moest doen om te kunnen fietsen was, het stuur, zadelpen en zadel en de wielen monteren. Bij mij zat de derailleur al wel gewoon op de fiets. Succes met je Canyon ;)

New-mtber

....

Bericht door New-mtber » wo aug 13, 2008 8:23 pm

Rinuz schreef:Mijn Canyon kwam semi gemonteerd binnen. Dat betekende: stuur, derailleur, zadelpen en wielen er zelf even in steken, anders wordt de doos namelijk wel erg groot. Kabels waren gemonteerd en afgesteld, zelfs de banden waren netjes opgepompt. Ze schijnen de fiets te monteren en te "testen" en vervolgens boven genoemde onderdelen even los te halen om 'm in te pakken.
vn hydraulische schijfremmen ken ik helaas niets dus hoe moe ik wielen insteken met hydraulische schijfremmen?

Lacer

Bericht door Lacer » za aug 16, 2008 9:03 pm

je hoeft nergens op te letten, gewoon doen alsof ze er niet zijn

LSmtb

Re: Canyon

Bericht door LSmtb » zo aug 17, 2008 6:41 am

New-mtber schreef:Is de Canyon 4.0 alleen in wit en geel beschikbaar want ik zou hem graag in het zwart kopen?
Aan de website te zien wel... :shutup:

Plaats reactie