Maar naar een tijdje lokte het lichtgewicht meer, daarnaast waren die duimshifters maar klote schakelen. Ik heb hem weggedaan voor weinig. Heel zonde achteraf natuurlijk maarja. Pas geleden heb ik een nieuwe gevonden en deze kleur vind ik eigenlijk nog veel mooier. De camera heeft moeite met het verwerken van de kleur want echt goed tot zn recht komt ie niet, op de een of andere manier krijgt ie het niet scherp haha.
Ik wilde hem wel modern maken dus vandaar de XT wielen, shifters en X-gen derailleur want 7 speed vind ik het niet helemaal. Ik heb wel 7 speed XT STI's liggen maar die 7 speed derailleurs werken nooit echt lekker vind ik en bij de terugstap van 9 naar 7 speed heb ik het idee dat ik versnellingen mis. Cranks vond ik wel leuk zo, vooral dat mega voorblad. Komt nog wel een ander zadel en zadelpen op. Maar als ik hem echt modern wil maken komt er ook nog een setje hollowtech 2 cranks op.
Misschien had ik hem in bikeadvies moeten plaatsen want ik heb er ook een vraag aan het publiek over.

Ik wilde er HS33 Evo 2 (ook in het grijs) opzetten maar dan heb ik natuurlijk niks aan die kabelloop door het frame. Nu heb ik nog wel een doosje van die kabelverloop stukjes liggen voor op je voorvork maar echt mooi zal het nooit worden natuurlijk. Zal ik er toch maar XT v-brakes opzetten of de HS33? Ik vind functionaliteit belangrijk maar bij een oldskool frame zijn de looks natuurlijk ook wel belangrijk. Dus v-brakes of HS33?
Ik heb ook nog een CK 1 inch headset liggen maar gezien de vork draad is kan ik hem niet gebruiken. Een 1 inch geveerde vork zie ik niet zitten, veel te duur en werking is waarschijnlijk bagger bij wat ik gewend ben. Zo laten of ...?