Scott Frame??
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb waarschijnlijk een hardtail scott frame (waarschijnlijk 2005/2006) gekocht alleen omdat het frame is overgespoten weet ik niet welk type het is.
Typerend voor het frame is dat de onderbuis(van balhoofd naar trapas) een driehoek vorm heeft.
Iemand een idee?
Rubenio
Typerend voor het frame is dat de onderbuis(van balhoofd naar trapas) een driehoek vorm heeft.
Iemand een idee?
Rubenio
-
volgens mijn inziens zijn enkel de stickers van scott....
Ik hoop voor jou dat ik verkeerd ben
Ik hoop voor jou dat ik verkeerd ben
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=15575
Zo ziet een comp racing uit 2004 eruit! Ik denk zelf dat de medewerker in kwestie je een lulverhaaltje heeft opgehangen. Bel eens rechtstreeks met Scott en stel deze vraag dan eens aan iemand die erover gaat.
Behalve oplichting, is dit ook een overtreding van de copyright regeltjes en als het verhaal klopt ook diefstal van transfers door een medewerker Scott! Maak er werk van!
Welke zadelpendiameter heeft dat frame? En voor de kenners welke diameters komen er voor bij Scott frames?
Groeten van Toby
Zo ziet een comp racing uit 2004 eruit! Ik denk zelf dat de medewerker in kwestie je een lulverhaaltje heeft opgehangen. Bel eens rechtstreeks met Scott en stel deze vraag dan eens aan iemand die erover gaat.
Behalve oplichting, is dit ook een overtreding van de copyright regeltjes en als het verhaal klopt ook diefstal van transfers door een medewerker Scott! Maak er werk van!
Welke zadelpendiameter heeft dat frame? En voor de kenners welke diameters komen er voor bij Scott frames?
Groeten van Toby
If you're a gangster... what are you doing in show business?
- Hotsnail
- Contacteer:
Ik zou zeggen: bel/mail de Scott distributeur (mailen is het makkelijkst i.v.m. de foto's) en leg je vraag en hen voor. Zij kunnen het eenvoudigst eenduidig uitslag geven lijkt mij zo. Van de vorige eigenaar weet je nl niets zeker, behalve dan dat hij je de fiets verkocht hebt (of het moet een bekende van je zijn)
Ijzeren paarden eten geen haver....
okej om t ff for sure te hebben is nooit weg.
Ik heb al een mail gestuurd naar een of ander adres naar een de hoofd-site van scott maar daar kom ik niet veel verder mee want die mailen niet terug.
Is er niet een Nederlandse leverancier of iemand op DP die bij scott werkt die t ff voor mij kan uitzoeken???
Rubenio
Ik heb al een mail gestuurd naar een of ander adres naar een de hoofd-site van scott maar daar kom ik niet veel verder mee want die mailen niet terug.
Is er niet een Nederlandse leverancier of iemand op DP die bij scott werkt die t ff voor mij kan uitzoeken???
Rubenio
Laatst gewijzigd door Rubenio op di jan 09, 2007 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
customersupport@scott-sports.com is waar je moet wezen.
Geef een groot internationaal bedrijf even de tijd om een en ander te verwerken, je kunt niet verwachten dat ze je per ommegaande antwoord geven. Tenzij dit al enige tijd geleden is, zeg meer als 5 werkdagen na ontvangstbevestiging van je bericht, zou ik nog even rustig afwachten. Zorg ervoor dat je vraag zo volledig mogelijk is, dus voorzien van fotos van het geheel en het complete verhaal in leesbaar engels.
In de tussentijd zou ik graag willen weten waar of van wie je die bike dan gekocht hebt?
Zijn het stickers???, ik dacht uit je verhaal op te maken dat het gelakte transfers zijn.
Wat heeft dit frame je gekost?
Geef een groot internationaal bedrijf even de tijd om een en ander te verwerken, je kunt niet verwachten dat ze je per ommegaande antwoord geven. Tenzij dit al enige tijd geleden is, zeg meer als 5 werkdagen na ontvangstbevestiging van je bericht, zou ik nog even rustig afwachten. Zorg ervoor dat je vraag zo volledig mogelijk is, dus voorzien van fotos van het geheel en het complete verhaal in leesbaar engels.
In de tussentijd zou ik graag willen weten waar of van wie je die bike dan gekocht hebt?
Zijn het stickers???, ik dacht uit je verhaal op te maken dat het gelakte transfers zijn.
Wat heeft dit frame je gekost?
daar heb ik m'n vraag heen gezonden idd, ik wacht nog even rustig af.
Ik heb het frame van een goede kennis van mij gekocht.
En heb er 80 euro voor betaald.Maar die heeft me echt niet belazerd dat weet ik heel zeker want hij werkt zelf ook mee aan het verder opbouwen van het frame.
en verder is de zadelpenbuis 27,2
Rubenio
Ik heb het frame van een goede kennis van mij gekocht.
En heb er 80 euro voor betaald.Maar die heeft me echt niet belazerd dat weet ik heel zeker want hij werkt zelf ook mee aan het verder opbouwen van het frame.
en verder is de zadelpenbuis 27,2
Rubenio
Das geen geld idd! Hee niet om het een of ander maar, ik heb wel eens zon frame zien scheuren op de lasverbinding tussen de zadelpenbuis en de top tube omdat een lang persoon (210cm) de fiets even had geleend van de trotse eigenaar en zonder er over te na te denken het zadel zo hoog mogelijk had gezet!
Let je er dus wel op dat je zadelpen lang genoeg is en deze onder het niveau van de seatstays zit! Garantietechnisch is dit verhaal namelijk wel lastig als er iets gebeurd. (heb je garantie????)
En ik wil dus graag weten of het nou gelakte transfers of stickers zijn waar we het over hebben.
Let je er dus wel op dat je zadelpen lang genoeg is en deze onder het niveau van de seatstays zit! Garantietechnisch is dit verhaal namelijk wel lastig als er iets gebeurd. (heb je garantie????)
En ik wil dus graag weten of het nou gelakte transfers of stickers zijn waar we het over hebben.
In dat geval zou ik even een mailtje sturen naar Scott dat je probleem inmiddels is opgelost!
Die scheur ontstond na het afrijden van een stoeprand! dus meten is eten!
Zonde van die stickers trouwens! Je hebt je lesje nu wel geleerd toch!
Pssst horloge kopen?

Die scheur ontstond na het afrijden van een stoeprand! dus meten is eten!
Zonde van die stickers trouwens! Je hebt je lesje nu wel geleerd toch!
Pssst horloge kopen?
huh.
het is echt een scott hoor, alleen hiervoor was ie blauw maar het is echt een scott frame want het achterpadje is ook van scott! Omdat ie overgespoten is zijn er stickers van scott opgeplakt.Dus ik wil nog steeds graag weten welk type scott het dan is.......
Ik denk dat ik via het serienummer bij mijn LBS laat achterhalen wat voor type t is en ff bevestigen dat t een scott is natuurlijk.
Rubenio
het is echt een scott hoor, alleen hiervoor was ie blauw maar het is echt een scott frame want het achterpadje is ook van scott! Omdat ie overgespoten is zijn er stickers van scott opgeplakt.Dus ik wil nog steeds graag weten welk type scott het dan is.......
Ik denk dat ik via het serienummer bij mijn LBS laat achterhalen wat voor type t is en ff bevestigen dat t een scott is natuurlijk.
Rubenio
Hij is wel zwart maar iets onder de bladbout waarmee die aan het frame word bevestigd zit een haakje en dat zit er niet op.Hij is echt anders.
Als die lui van scott niet terugmailen en mijn LBS er ook niets mee weet ga ik wel naar de vorige-vorige verkoper want die werkt tenslotte bij scott of hij ff wil aantonen dat t een scott is en welk type.....
Rubenio
Als die lui van scott niet terugmailen en mijn LBS er ook niets mee weet ga ik wel naar de vorige-vorige verkoper want die werkt tenslotte bij scott of hij ff wil aantonen dat t een scott is en welk type.....
Rubenio
Dit is geen Scott. Zoek maar eens op google naar Scott fietsen, gewoon een willekeur. Er is niet 1 frame wat deze bouw heeft en al helemaal niet met die enorm hoge zadelbus die boven de zitbuis uitsteekt; dat is vragen om problemen qua breuk! Ik zou nog maar eens een mailtje naar de verdeler sturen op www.scott.be
Succes!
Succes!