Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.
Moderators:JJ, Beheerders
-
MTB_Martijn
Bulls race pro 9000 houden of Giant xtc nrs kopen ?
Bericht
door MTB_Martijn » ma feb 27, 2006 9:32 pm
Ik ben nu in het bezit van een bulls race pro 9000 maar heb bij een rijwielhandel een zeer nette Giant xtc nrs zien staan de fietsen zaak heeft mij het voorstel gedaan dat ik 50 euro bij leg en dan zou het met de in ruil van mijn fiets wel goed zitten ik twijfel zelf of ik hier op in moet gaan en zou het fijn vinden als jullie mij hier bij zouden willen helpen
het lukte mij niet een foto er bij te zetten maar deze fiest weegt 10 kilo heeft voor en achter magura remmen voor een openvork van suntour achter voledig xt af gewerkt voor xt en xtr en jah voor de gene die ook heel er op het uiterlijk af gaan het is een zilver zwarte fiets met zwarte velgen in v vorm zwarte spaken ik vindt het zelf vrij netjes
nou ik hoop dat jullie me bij dit aanbod kunnen helpen nogmaals
martijn

-
vettigen tarzan2 - Berichten:57
Bericht
door vettigen tarzan2 » vr mar 03, 2006 5:41 pm
Als je wilt dat wij je goed kunnen adviseren, zal je toch wat meer uitleg moeten geven en een volledige onderdelenlijst van de 2 bikes geven.
Het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat die xtc daadwerkelijk maar 10 kg zou wegen met suntour vork en xt onderdelen. Op zich is Bulls trouwens niet zo'n slecht merk, ik heb er een racefiets van en ben er zeer tevreden over.
I used to be a senior member here!
-
MTB_Martijn
Bericht
door MTB_Martijn » za mar 04, 2006 3:37 pm
vettigen tarzan2 schreef:Als je wilt dat wij je goed kunnen adviseren, zal je toch wat meer uitleg moeten geven en een volledige onderdelenlijst van de 2 bikes geven.
Het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat die xtc daadwerkelijk maar 10 kg zou wegen met suntour vork en xt onderdelen. Op zich is Bulls trouwens niet zo'n slecht merk, ik heb er een racefiets van en ben er zeer tevreden over.
over die 10 kilo praat ik over de bulls

omdat die vrij onbekent is

-
Rinse Appelstroop
-
Contacteer:
Bericht
door Rinse Appelstroop » za mar 04, 2006 7:49 pm
Leestekens!!
Verder hebben we toch eerst een specificatie lijst en evt. foto nodig om tot een oordeel te kunnen komen!
Rinse
Whoop Whoop!
-
Scaluner
Bericht
door Scaluner » za mar 04, 2006 9:09 pm
Als we het dan toch over grammatica hebben, zie ik heel graag dat onbekend met een D (onbekent... kom op een beetje niveau zeg) geschreven wordt (jawel met DT dus...).
-
Mister P2
-
Contacteer:
Bericht
door Mister P2 » za mar 04, 2006 9:25 pm
Wat een mierenneukers zeg....je snapt tog wat ie bedoeld?
Tuurlijk met leestekens is het overzichtelijker....
Ga rijden of zo....

Stiekem toch mister P1
-
FREAKaZOID - Berichten:1935
-
Contacteer:
Bericht
door FREAKaZOID » di mar 14, 2006 6:38 pm
leestekens waren functioneel geweest in dit geval.
Goed 2 the point.
WAT VOOR XTC NRS hebben we t over?!
-
Ramon 73 - Berichten:17
Bericht
door Ramon 73 » wo mei 03, 2006 2:13 pm
Bij mijn weten bestaat er geen XTC NRS van Giant.
Het is een XTC of NRS. XTC is Hardtail en NRS volgeveerd. Overigens: hoe hoger het nummer achter de type aanduiding, hoe minder de kwaliteit van afmontage.
Voor je verdere overweging speelt het natuurlijk een rol hoe oud de beide fietsen zijn en hoe de staat van onderhoud is. Ik neem aan dat je Bulls in goede staat is, en dat is het toch jammer als je hem inruilt voor een Giant met bv. een rotte Isis BB. (voorbeeldje)
Het leven is als een neus; je moet eruit halen wat erin zit.
-
Bullsraider - Berichten:20
-
Contacteer:
Bericht
door Bullsraider » wo mar 07, 2007 6:00 pm
Mijn eerste MTB wad de Bulls race pro 9000, Serieus HEERLIJKE fiets! Ik wou hem voor geen goud wisselen maar wel voor een betere:p. Die bulls had wat beperkingen, ik Downhill bijvoorbeeld en geloof me je kan NIET downhille met die fiets, hij viel zowat uit elkaar. Dus ik hem heb ingeruild voor een nieuwe Bulls DQ 700 pro Full Suspenion. Nou deze fiets vind ik pas echt heerlijk!
Mijn punt is als je gewoon blijft mtbken in de bossen en niet de bergen er mee in trekt zou ik deze houden. Het is nog een one-of-a-kind, ik vond hem erg goed en ben ook gek op Bulls!
Hopelijk heb ik je hier een beetje mee geholpen
Altied wat ge ok doet, blief het vertrouwe beware. Vergeate verloate bedroage of blut, noeit meer dn hoap late vare
-
Sven
Bericht
door Sven » wo mar 07, 2007 6:13 pm
Bullsraider, heel fijn dat je je ervaring wilt delen, maar ik denk dat ie al een jaartje ofzo geholpen is.
Beetje oude koeien uit de sloot sleuren dit he?
-
Bullsraider - Berichten:20
-
Contacteer:
Bericht
door Bullsraider » wo mar 07, 2007 6:17 pm
ja klopt:P nadat ik had gereageerd zag ik de datum pas
foutje!

Altied wat ge ok doet, blief het vertrouwe beware. Vergeate verloate bedroage of blut, noeit meer dn hoap late vare