Nu ben ik op zoek naar een andere voorvork. Iemand nog suggesties. Over opbouw en voorvork? Ivm de geometrie kreeg ik de tip een 100mm voorvork te gebruiken. Ik had al een marzocchi marathon SL in mijn hoofd.

Moderators:JJ, Beheerders
Wellicht zal het frame op termijn vervangen worden met een Specialized. Maar voorlopig wil ik het hiermee doen. En inderdaad een Brute Agrarier.Steelboy schreef:XC bedoel je
Als je er alleen mee wilt gaan cross country-en, dan zou ik zeggen: frame verkopen en een lichtgewicht Cube, Stevens, Santos, Kona, Specialized terugkopen, daar ga je veel meer plezier aan beleven...
Overigens de oude van Brute Agrarier zo te zien?
Dream on baby ... it's a neverending story ...goofy2 schreef: Tenminste als de uitgaven voor al die bikes eens iets minder worden.
Daar lijkt het inderdaad op. Maar nu zou het iets rustiger moeten worden. Okt 2004 ben ik begonnen met mtbiken en in die tijd heb ik 2 xc 1 freerider en 1 downhiller(bijna af) opgebouwd. De disciplines waarin ik geintresseerd ben zijn nu wel gedekt. Het zal nu dus een kwestie zijn van kapotte onderdelen vervangen en hier en daar upgraden.Luc schreef:Dream on baby ... it's a neverending story ...goofy2 schreef: Tenminste als de uitgaven voor al die bikes eens iets minder worden.