Re:shimano 06
Moderators:JJ, Beheerders
-
Die saint shifter ziet er wel mooi uit
Alleen geen indicator :P

Alleen geen indicator :P

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
ze worden nog es slim

-
10 speeds is wel eel fijn enzo , maar er komen nu 10 kranse op dezelfde plaats als waar er nu 9 staan , wa wilt zegge da uw casette dunenr word en u ketting ook , en ik denk da alles dan nog sneller ga verslijte op kapot kan gaan
kan me vergisse maar kheb er ni echt een goei gedacht over :d

-
Die saint shifter is wel tasty, al is t wel een kopie van de XTR shifter die Lopes al jaren gebruikt, en Peat eerst ook had, korte levers, voor aan de buitenkant van je remgreep
Bansheebeest gain schreef:
10 speeds is wel eel fijn enzo , maar er komen nu 10 kranse op dezelfde plaats als waar er nu 9 staan , wa wilt zegge da uw casette dunenr word en u ketting ook , en ik denk da alles dan nog sneller ga verslijte op kapot kan gaankan me vergisse maar kheb er ni echt een goei gedacht over :d
;D
En die Shimano reetfiets groepen dan die da al hebben?
Maken meer kilometers weet je...
Enne Lopes wilde zijn XTR 9-spd. shifterpods S.E. niet verkopen!
-
Bansheebeest gain schreef:
10 speeds is wel eel fijn enzo , maar er komen nu 10 kranse op dezelfde plaats als waar er nu 9 staan , wa wilt zegge da uw casette dunenr word en u ketting ook , en ik denk da alles dan nog sneller ga verslijte op kapot kan gaankan me vergisse maar kheb er ni echt een goei gedacht over :d
Ik denk dat je ook gewoon die ene spacer in je cassette weg kan halen en in plaats daarvan een tandwiel zetten....
Freeridin Dragon schreef:
Ik denk dat je ook gewoon die ene spacer in je cassette weg kan halen en in plaats daarvan een tandwiel zetten....
Welke ene spacer? ???
-
Naar mijn kennis heeft elke 9 speed cassette een spacer erin hoor....tenminste ik heb 2 vrienden die ook 9spd hebben (de rest rijdt single speed) en die hebben een spacer in hun cassette....die spacer is even breed als 1 tandwiel, dus het lijkt me dat je die spacer gewoon weg kan halen ???
Leuk, als je een 3dik tandwiel wil ja. Spacer doet hetzelfde als de open stukken tussen de andere tandwieltjes. Zonder die spacer heb je dan 3 tandwieltjes tegen elkaar zonder tussenruimte, zal niet erg fijn skakelen.