gebroken
Moderators:JJ, Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Re:gebroken
Oeps...
is dit jou Rotwild Jurriaan? Garantie?
ik zie nix

Huh, Steelboy zit aan je berichten?
Maargoed, als moddereter weet je ook wel dat je geen forum-attachments kunt linken en al helemaal niet als ze alleen toegankelijk zijn voor leden van dat forum...
Maargoed, als moddereter weet je ook wel dat je geen forum-attachments kunt linken en al helemaal niet als ze alleen toegankelijk zijn voor leden van dat forum...
gelukkig is het niet de mijne
de mijne is al 7jaar oud en dus buiten garantie. alhoewel ze met garantie bij Rotwild na enig andringen niet al te moeilijk zijn
de mijne is al 7jaar oud en dus buiten garantie. alhoewel ze met garantie bij Rotwild na enig andringen niet al te moeilijk zijn
-
Waarom zie ik alleen een (niet gebroken) rood kruisje dan?!?
Moet erg zwaar ongeval zijn, ik zie het rode kruis.
ja idd gecensureerd.. :P
ik zie ook nix :P
en zien jullie nu iets?
en zien jullie nu iets?
nee
Brum. schreef:Maargoed, als moddereter weet je ook wel dat je geen forum-attachments kunt linken en al helemaal niet als ze alleen toegankelijk zijn voor leden van dat forum..
Ik weet niet hoor maar als moderator weet je dit toch. En ik wil niet lullig doen maar is er dan geen ruimte op de server van DP om plaatjes neer te zetten als moderator
.

Brum. schreef:
[Brum. schreef:Maargoed, als moddereter weet je ook wel dat je geen forum-attachments kunt linken en al helemaal niet als ze alleen toegankelijk zijn voor leden van dat forum..
en ik kan dit allemaal van te voren weten? fantastisch.