Hallo,
Ik rij al een tijdje rond op een naamloze MTB. Ik ben daar een beetje flauw van en nu wil ik zelf stickers gaan ontwerpen en deze laten maken.
Ik heb dit al eens eerder gedaan maar toen kon ik gewoon bij het stickerbedrijf zeggen wat ik zou en dat sneden ze voor mij. Dat kostte geen drol destijds. Nu wil ik grafisch iets verder, hoe pak ik dat aan? Wie van jullie heeft dit wel eens omhanden gehad en wat zijn de globale kosten van dit grapje?
Zelf ontworpen stickers
Moderators:JJ, Beheerders
-
- Contacteer:
Re:Zelf ontworpen stickers
je kan toch gewoon iets ontwerpen op je computer en dan aan hun geven. dat kost zo"n beetje hetzelfde...
Kijk eens op www.stickerland.nl ;D
Let even op ! Bij vraag en antwoord staat dat het wel een vectorbestand moet zijn. Geen BMP, JPG, GIF of van die shit.
Succes
-
- Forumbeheerder
folie halen in papierwaren winkel en dit erbij:
klaar

klaar
Heb zelf een reclamebureautju, je kunt tegenwoordig zelfs full-colour contour gesneden stickers bestellen zolang je een eps-bestand.......alles is mogelijk ??
Heb zelf toevallig net een no-name framepje voorzien van een supervette nieuwe look.........
ga gewoon naar je lokale reclamemaker, en voor een tientje of 4 ben je klaar
Heb zelf toevallig net een no-name framepje voorzien van een supervette nieuwe look.........
ga gewoon naar je lokale reclamemaker, en voor een tientje of 4 ben je klaar
-
twanos schreef:
.....
.....
Kun jij deze supervette look ook hier eens laten zien? Ben wel benieuwd...