Re:trek fuel
Moderators:JJ, Beheerders
volgens mij heeft www.bike-fun.nl die nog...
yep, bij bike fun hebben ze de Fuel 90 nog maar die is in"t blauw. De 95 is in "t zwart. En volgens de site van Trek is enkel de 95 en 100 als frameset te krijgen. Dus liever een zwarte
dan e blauwe
!
Ook de demper blijkt anders te zijn op 95 met lock out 90 niet.
Alvast Thanx

Ook de demper blijkt anders te zijn op 95 met lock out 90 niet.
Alvast Thanx
kijk eens bij math salden (www.salden.nl) die hebben in ieder geval een Fuel 100 frameset en complete Fuel 95 staan.
-
Pas op, Fuels hebben de neiging snel te breken.....
-
Yep, je zult niet de eerste en ook zeker niet de laatste zijn met een gebroken Fuel frame!!!
;D idd , ik heb er oondertussen ook al 2 geplooid, moet wel zeggen dat dat fun is achteraf omdat Trek een uitzonderlijke service qua garantie heeft. Frame gebroken, okayz, in de loop van de week heb je een nieuw!!!
Momenteel rij ik met een Liquid beest, en nu maar hopen dat ik dadde ook niet plooi! Never know ;D long live Trek garantie!! Dat mag wel es een hiep hiep hoera krijgen!! Thx also to the local dealer, Danny Vega- boy!!
::) ::) ::) ::)
Momenteel rij ik met een Liquid beest, en nu maar hopen dat ik dadde ook niet plooi! Never know ;D long live Trek garantie!! Dat mag wel es een hiep hiep hoera krijgen!! Thx also to the local dealer, Danny Vega- boy!!
::) ::) ::) ::)
-
Ik heb ook een Liquid, maar die blijft netjes recht. aarschijnlijk heeft Trek van zijn fouten geleerd.
- Ghostdog - X
- Contacteer:
anders koop je gewoon een Sessions. Die blijft iig recht

-
He Helm ik weet niet of het je is opgevallen hoor, maar een Fuel en een liquid verschillen nogal een klein beetje van elkaar.
Dat zal hoogstwaarschijnlijk ook de reden zijn dat je liquid nog heel is gebleven.
Dat zal hoogstwaarschijnlijk ook de reden zijn dat je liquid nog heel is gebleven.
-
@JH,
snap ik ja. Een liquid is een enduro, terwijl een fuel een XC bike is.
Maar ik vindt de Liquid erg fijn XC-en, is natuurlijk wat zwaarder maar bij het grovere werk rijdt die echt super! Vorig weekend Ardennen heeft die zich goed gehouden. Ik ben benieuwd of een Fuel heel was gebleven..... :P
snap ik ja. Een liquid is een enduro, terwijl een fuel een XC bike is.
Maar ik vindt de Liquid erg fijn XC-en, is natuurlijk wat zwaarder maar bij het grovere werk rijdt die echt super! Vorig weekend Ardennen heeft die zich goed gehouden. Ik ben benieuwd of een Fuel heel was gebleven..... :P
De vraag was eigenlijk voor e maat van me en die heeft inmiddels een Liquid 30 gekocht .Leek me ook de beste keuze. Aangezien de Fuel zo gemakkelijk plooit. Den Yvkov heeft er twee geplooit en de laatste heeft het maar 8 maanden volgehouden. Zelf rij ik me ne Scott Genius MC omdat ik nie echt voor de geometrie van ne Liquid val. Smaken kunnen verschillen , he :-*
Geplooit ;D. Waar plooit hij dan als ik vragen mag. Zitbuis?

Welja plooien is een groot woord . Maar die Feuls gaan idd iedere keer aan de zit buis kapot. Daar waar de wentelaar aan de zitbuis is gemonteerd. Bij den Yvkov is tweemaal op dezelfde plek gebroken. Der staat ier zelfs nog ergens een foto van op deDP. ;D
Voila zie, de detail fotokes, wel goed dicht kijken, scheur net boven lasnaad. Bij beide was daar het zwakke punt. Momenteel heeft Trek zich wel super ingespannen om daar een verbetering aan te geven. Modellen vanaf 2003 hebben een totaal nieuwe verstevigingsstructuur!!!! Let me know als der iemand ook al een model 2003 of ouder kan plooien!!! ;D
Om ter eerst?
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=201430

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=201430