Fr Bike
Moderators:JJ, Beheerders
Ola,
Ik zoek een hennig goede Fr bike voor gebruik in Zwitserland en Frankrijk deze zomer. Maar ik wil niet zo"n specifiek vrouwending. Zelve vind ik de Banshee Chapparal en Orange Patriot erg mooi. Maar wat zou nog meer geschikt zijn, frame mag niet te lang en te zwaar zijn. Ik moet het wel kunnen sturen en vrouwen zijn niet zo sterk als mannen.
Ciao,
M.
Ik zoek een hennig goede Fr bike voor gebruik in Zwitserland en Frankrijk deze zomer. Maar ik wil niet zo"n specifiek vrouwending. Zelve vind ik de Banshee Chapparal en Orange Patriot erg mooi. Maar wat zou nog meer geschikt zijn, frame mag niet te lang en te zwaar zijn. Ik moet het wel kunnen sturen en vrouwen zijn niet zo sterk als mannen.
Ciao,
M.
Re:Fr Bike
Chaparral is inderdaad een kort frame maar aan de zware kant (4-4.5 kg). Misschien te zwaar voor jouw doeleinden...?? Probeer het eens...B2B heeft een "M" staan geloof ik.
C.
C.
op marktplaatys staat een hele mooie(onder mountainbikes)
met saint ,dirtjumper...
met saint ,dirtjumper...
Een BeOne Woodbumble is ook een erg mooie FR bike. Is niet heel erg ook niet erg zwaar.
Zero,
Ik zie dat jij ook een dame mag zijn, is die Woodbumble niet te zwaar?
Ik zie dat jij ook een dame mag zijn, is die Woodbumble niet te zwaar?
Nee, een Woodbumble is niet te zwaar, ik heb em zelf sinds een paar weken en ben er heel tevreden over. Het is een geweldige bike.
Ik zat zelf te twijfelen tussen een Banshee Chapparel en een Woodbumble, heb uiteindelijk de Woodbumble gekozen.
Ik zat zelf te twijfelen tussen een Banshee Chapparel en een Woodbumble, heb uiteindelijk de Woodbumble gekozen.
Woodbumble is bijna 1 kilo lichter (3.45 kg) dan de banshee (4.3 kg), dus dat scheelt wel wat ja...
Wat ook erg mooi is, is een Yeti AS-X maar zal ook wel "zwaar" zijn en $$ (http://www.yeticycles.com/)
Sccs
C
Wat ook erg mooi is, is een Yeti AS-X maar zal ook wel "zwaar" zijn en $$ (http://www.yeticycles.com/)
Sccs
C
-
- Forumbeheerder
moppie schreef:
Ik zie dat jij ook een dame mag zijn,
leuk gezegd.....
RM switch lite??Nicolai Helius FR? Nicolai Bass?(Helius Fr is lichter)
Giant XTC AC 2 ?? Zie te koop sectie ;D Licht gewicht freeride fietsje
ik ben deze zomer naar portes du soleil geweest en het rijd er vol met orange-bikes (vanwege al die britten). zowel mannen als vrouwen reden op die bikes. duzz als er zoveel vrouwen op een orange rijden, zal het wel goed te doen zijn voor vrouwen. ;D
-
- Contacteer:
Heeey ik heb nog een mooi fraampje in de aanbiedien
die zal je zeker in de smaak vallen
greetz fullthrottle
die zal je zeker in de smaak vallen

greetz fullthrottle